Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg har steget 15000,- for medesiner og har alle mine kvitteringer. Men hvor skal jeg sende kvitteringene? Er det til helfo? Og evt. Hva må jeg ha med? Må jeg ha et skjema itilkegg til kvitteringer? Evt. Om det er helfo eller noen andre jeg skal sende dette til: er det noen snille reddene engler som kan sende meg en link hvor jeg kan evt.printe ut et skjema? Og et annet spm: hva koster et insett på frys? Jeg fikk en faktura på rundt 300,- kan dette være feil?? Jtakker så inderlig til de som gidder å svare meg:)
Erle85 Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Du trenger kun kvitteringer og bekreftele fra sykehuset på at du har vært igjennom assistert befruktning. Dette sendes til Helfo. Jeg har hatt frikort, så har ikke betalt noe på fryseforsøk. Men er vel ca 300,- man må betale for en normal konsultasjon på sykehuset, så tror det stemmer
HeleneBeate Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Jeg har steget 15000,- for medesiner og har alle mine kvitteringer. Men hvor skal jeg sende kvitteringene? Er det til helfo? Og evt. Hva må jeg ha med? Må jeg ha et skjema itilkegg til kvitteringer? Evt. Om det er helfo eller noen andre jeg skal sende dette til: er det noen snille reddene engler som kan sende meg en link hvor jeg kan evt.printe ut et skjema? Og et annet spm: hva koster et insett på frys? Jeg fikk en faktura på rundt 300,- kan dette være feil?? Jtakker så inderlig til de som gidder å svare meg:) Ta en titt her for fremgangsmåte: http://helfo.no/privatperson/Sider/default.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå