Gå til innhold

Hcg på 113 på 23dpo, hva tenker dere om det?

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Hva tror dere det betyr? Gravidit utenfor livmor?

Hcg var på 14 på testdag (14dpo). 9 dager senere var den gått opp til 113... (23 dpo)

Er livredd for graviditet utenfor livmora og miste eggstokken min eller noe nå :(

Jeg håper jo selvsagt det er en normal graviditet.. men jeg har blødd av og på i 2 uker så det er helt garantert utelukket :'( det vet jeg..... snufs

Fortsetter under...

Hva sier legen da? Rart at dei ikke tar deg inn. Det kan jo være at blødningen er på vei men like godt kan det vaere graviditet utenfor livmora. Stigninga er alt for lav for at det skal gå bra.... det er jo i begynnelsen det stiger fort og mye.

Jeg ville gått til fastlegen.

Man kan ha forhøyet hcg en stund etter man har mistet, hvis du har blødd er det enten rester eller fortsatt hormoner i kroppen som går over. Har man exu så stiger hcg høyere er ganske sikker på, men de burde jo sjekke deg da forlang det!

Gjest Løvemusene

De har bedt meg om å ta ny blodprøve nå på fredag bare, så tar de vel resten ut i fra den.. men syns det er lenge å vente til fredag med å få svar :(

Hva er exu? Er det det samme som graviditet utenfor livmoren?

Legene sier at sjansen for at jeg er gravid er mininal, men at den ikke er noe større for at det er utenfor livmora. Er det graviditet på gang så er det 50/50 om den er normal eller utenfor virket det som at de mente. Syns det er rart! Så hvis jeg først skal sitte å engste meg så kan jeg vel da tenke at det like gjerne kan gå bra..? Faen alstå.. hadde vanlig mensen i to dager fra testdag, deretter har jeg hatt brunt/rosa/rødt/svart/brunt/rosa utflod i alle dagene etterpå, det vil si, 12 dager spotting til og med idag! Mensen kom for 2 uker siden i morra. Frustrert :'(

Annonse

hvis det er ex.u, så kan du vente deg sterke smerter i lysken, og i ryggen og magen etterhvert, så dra til legen hvis du kjenner noe som er mer vondt enn vanlig....

uff... ikke noe gøy da :( det var trist lesing!!!

Gjest Løvemusene

Hei igjen..

har tatt ny blodprøve denne uken, hcg gikk ned til 12, så da var det bare en spontanabort regner jeg med.. må ta en prøve til på mandag, Riksen gir seg ikke før de har under 5 :(

Drit trist.. at egget dør når det blir smeltet sammen med mine manns celler. De er visst ikke ment å være sammen de cellene. Alle tre forsøkene så har jeg fått positiv test men det glipper i siste liten :(

Endret av Løvemusen

Neeei så trist å høre løvemusen, lei meg på dine vegne:( først en positiv ETtERLENTA test , så gleden av å blitt gravid åså sorgen over å miste. Jeg vet hvordan du har det. Har ikke opplevd sa, men en ex.u. Og det er helt grusomt!

Jeg ble ikke gravid jeg heller på dette fryseforsøket, men er i gang igjen på medesiner igjen nå. Dette er en hard kanp! Stå på løvemusen, pokker heller!! Det skal gå til slutt, må barefinne dette kostbare gullegget!!! Vet du når du kan begynne på at?

Stor trøsteklem fra meg.

• 2 uker senere...

Føler med deg. Har hatt 5 kjemiske selv. Du må ikke gi opp! Vi hadde 12 tilbakesettinger før vi ble gravid! Har nå en bestemt datter på 3 år, så det var nok et "bestemt" embryo som skulle til;-) Nå er vi på 4 uttaket ved søskenforsøk, og har bare hatt kjemisk igjen. Så nå prøver vi med hcg-sprøyter i tillegg til vanlig støttebehandling. Hører det er flere som har lyktes med det etter å ha mistet flere ganger.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...