Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Har så lyst på større plass og eget vaskerom, har vaskemaskin og tørketrommel på eget rom, men det er så lite og smalt så f.eks tørkestativ går ikke og ha der! Nå står det for det meste i stua og det synes jeg er grusomt:( Eget gjesterom hadde også vært kjekt og kunne hatt, men da må vi jo ut med langt over en million mer enn boligen vi i dag eier.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Nei. Har vaskemaskin, tørketrommel og stativ på do/badet oppe. Det funker helt fint. Har ikke eget gjesterom, men en sovesofa på leke/tv rommet til barna. Elsker huset vårt og er glad det ikke er større Men hver sin smak altså
nerdybirdy Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 ÅÅÅÅÅÅ, vil også ha vaskerom OG gjesterom. Er mer en villig til å kombinere et evt gjesterom med kontor/tvstue. Skal ikke være kravstor :-)
Gjest Antarctica Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Ja, men vaskerommet er i det ene badet vårt, og gjesterommet er i kontoret... så begge er såkalte flerbruksrom!
Aiyanna Rose Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Gjesterom hadde vi helt til vi fikk unge nr 2;) Vaskerom har vi ikke. Ønsker meg det veldig... Men enn så lenge så står vaskemaskin og tørketrommel på badet. Klesstativet står litt rundt forbi;)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Jeg har et stort vaskerom med 3 vaskemaksiner og tørketrommel.Luksus. God plass til skittentøyskorger. Her går klesvasken unna. Må til med mange barn. Gjesterom har vi også.
Lisjtuppa Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Har vaskerom/ garderobe rom. Det er herlig! Har egentlig gjesterom også, men har ikke ordnet det ekstra rommet beboelig enda:)
stearin Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Nei, har kun bod. Og ett soverom som både jeg og datteren min sover i. Hadde ikke takket nei til et eget vaskerom der jeg har plass til tørketrommel og ny vaskemaskin med mer kapasitet Men det kommer, det kommer... Planen er å kjøpe leilighet/liten enebolig om noen år. Da får jeg vel slike goder
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Vi har eget vaskerom, men endel av klærne har dessverre en tendens til å ende opp i kjellerstuen. Har også gjesterom, og i tillegg en dobbeltseng i egen "avdeling" i kjellerstuen. Men vi har egentlig litt for stort hus, altfor mye å vaske og rydde
Kathrine. Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Har eget vaskerom, som er stort nok til å huse verktøy og div. Pluss har ekstra kombiskap (kjøleskap/fryser) der. Har ikkje eget gjesterom, men har to senger på lekerommet til ungene. Madrassene er trekt i sofastoff, så når vi har gjester legger vi på overmadrasser. Funker helt greit. MEN har ikkje plass til tørkestativ på vaskerommet, det plager meg masse. No står tørkestativet i gangen foran varmepumpa.
prettyfishy Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Eget vaskerom ja, men ikke gjesterom. Det har vi ikke behov for heller
soleia Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 Har eige vaskerom som er litt lite, og kombinert leike-/gjeste-/Tv rom.
*Miss Flua* Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 Nå flyttet i i helga, så nå har vi det eget vaskerom, 2 Gjesterom og loftstue som vi skal kjøpe sovesofa til
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #14 Skrevet 6. november 2012 Nå leier vi bare midlertidig, men har eget vaskerom ja, men det er lite så bare plass til et lite stativ der. Så blir tørket i stua her også. Kan tørke i kjellereren, men der er litt kjellerlukt, så blir ikke så ofte jeg gjør det. Eget gjesterom har vi ikke. Skal til å bygge hus og da skal jeg ha stort vaskerom. Gjesterom får vi også til å begynne med, men får vi et barn blir det tatt i bruk til barnerom. Får en loftstue da og tenker å ha en sovesofa der.
Hybelkanina Skrevet 7. november 2012 #16 Skrevet 7. november 2012 Har vaskerom men ikke gjesterom. Har plass til å ha det, men behovet er ikke der. Alle våre venner og familie bor i nærheten så gjesterommet ville ikke blitt brukt.
Pesta Skrevet 7. november 2012 #17 Skrevet 7. november 2012 Vaskerom har vi, men det er ikke plass til tørkestativ der (har stativ heng opp på veggen hvor det er plass til å tørke 1/2 maskin da;). Gjesterom har vi og, men nå kommer unge nr 2 straks og det vil da bli barnerom etterhvert
Petetatismos Skrevet 7. november 2012 #18 Skrevet 7. november 2012 Ja. Vi hat t.o.m 2 gjesterom som bare brukes til det.
Gjest vinterbrud Skrevet 7. november 2012 #19 Skrevet 7. november 2012 Nei,her er det hverken gjesterom eller vaskerom.Vi har to soverom og vaskemaskin/tørketrommel står på badet. Tørkestativet står i stua eller på verandaen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2012 #20 Skrevet 7. november 2012 Har både vaskerom og gjesterom. Vi har bygd nytt hus, og min familie bor på andre kanten av landet, så når de kommer på besøk, blir de en stund. Derfor passet vi på å få gjesterom inn i planene.
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. november 2012 #21 Skrevet 8. november 2012 Har gjesterom, men ikke eget vaskerom. Men det er ikke noe jeg savner heller, fordi badet er så stort at jeg har vaskemaskin og tørketrommel ved siden av hverandre, benkeplate og overskap. Veldig praktisk! Plass til tørkestativ på badet hvis jeg trenger, men har en elektrisk tørkeribbe på veggen, så bruker den mer.
Gjest AnneS Skrevet 8. november 2012 #22 Skrevet 8. november 2012 Har et stort, fint og ikke minst praktisk vaskerom. Det er så lettvint! Har et lite gjesterom ja
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #23 Skrevet 8. november 2012 Jeg er faktisk strålende fornøyd med å ha vask og tørk på badet oppe. Da er de kjapt og greit å sette på en maskin, og man må ta det etterhvert, for man vil ikke ha klær flytende rundt på badet. Og så slipper man å gå opp og ned trapper med klær. <br /><br /> Anonym poster: 0fe625e5fd18c7a3400425de535e4312
Himmel og hav Skrevet 8. november 2012 #24 Skrevet 8. november 2012 Vi har vaskerom, men jeg tørker tøyet ute eller på badet. Eget gjesterom har vi ikke men vi har to sofaer som kan slås ut til doble senger på hhv loftsstua og kontoret.
Miamimom Skrevet 8. november 2012 #25 Skrevet 8. november 2012 Jupp. Har vaskerom på 25m2 da,og det er litt overkill..har overhode ikke bruk for så stort, gjesterommene er på 11m2 så de er jo små i forhold.. Men,jeg har jo god plass så jeg kan ikke klage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå