Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Hva tenker dere om det? Noen som har erfaring å jobbe innen NAV? Er så usikker om jeg "orker" en slik jobb pga all negativt som blir sakt om NAV.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Jeg jobber som veileder i NAV, og trives veldig godt med det. NAV som arbeidsplass oppleves helt annerledes enn det man leser om i media. Jeg møter fornøyde, hyggelige brukere hver arbeidsdag, og treffer alt fra uteliggere til direktører. Det er stort arbeidspress i perioder, og stadig noe nytt å sette seg inn i. Det kommer mye an på hva du skal jobbe med innen NAV, for det er mange muligheter. Dessverre for deg er det også mange om beinet til hver stilling, så lykke til med jobbsøkingen
stretchy Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Jobber også som veileder i nav og vil bare si meg enig i det den første her kommenterer:)
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Hvilken utdannelse har dere som jobber i NAV?
Bellabellabella Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Vanskelig å si om man vil trives eller ikke før man har forsøkt seg. Jeg har jobbet i NAV som veileder, og det passer ikke for meg, men vet om mange som trives. Om det er vanskelig å få jobb det avhenger av hvor du er i landet. Her i området vet jeg de sliter med å finne folk til stillingene.
flypapir Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Jeg følte det på nøyaktig samme måte som deg og gikk mange runder med meg selv før jeg takket ja til stillingen. Nå har jeg jobbet der siden juni, og det har virkelig gått over all forventning. Er utrolig spennende og jeg lærer noe nytt hver dag Og det stemmer slik en annen over her sier, at selv om man hører mye negativt ute i f. Eks media, så er stemningen en annen på kontoret. Mitt inntrykk er at alle gjør det de kan for å bidra til å gjøre hverdagen bedre for de menneskene de møtet innenfor de rammer og muligheter som finnes
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Jeg jobber i NAV med arbeidsavklaringspenger og trives veldig godt. De aller fleste brukerne er hyggelige og greie og arbeidsoppgavene er interessante. Jeg jobber i et miljø med engasjerte medarbeidere som er genuint opptatt av å hjelpe brukerne. Til tider er det stort arbeidspress, men ikke mer enn at det er håndterbart. For meg er kombinasjonen av brukerkontakt, utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter gode grunner til å jobbe i NAV. Flexitid er heller ingen ulempe. Jeg har bachelor i administrasjon og ledelse og 2 års studier i psykologi.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Nr 7 .du som jobber med avklaringspenger,.Hvor lenge er det vanlig å motta arbeidsavklaringspenger.?Det står maks 4 år .men blir forlenget etter behov.Jeg har gått på diverse stønader i 11 år .attføring,tidsbegrenset ufør.og nå tredje året på avklaringspenger.Har ikke vært i jobb siden 2002. Grunnet psykiske lidelser.Legen min støtter meg i uføretrygd.Min saksbehandler sa jeg fylt kriteriene med behandling.Har vært i mye psykiatrisk behandling opp gjennom årene.Men mente jeg måtte prøves ut litt mer i tiltak for å se om det er noe arbeidsevne.Hvor lenge kan de holde på sånn.Og hvor lenge kan jeg være nødt til å bevis å bevise at jeg ikke klarer det?Jeg er 32 år i dag-.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 Jeg har vært på aap i 5 år nå, og selv om en del av systemet er veldig tungrodd og klønete har jeg bare blitt møtt positivt, (og har bare møtt mine saksbehandlere positivt) så tror ikke du skal skremmes vekk fra jobben pga det du leser i media om du ellers tror du vil trives i jobben. Du vil nok møte og forholde deg til en del rare mennesker, men det må jammen butikkansatte, sykepleiere, lærere og stort sett alle andre som jobber med mennesker også Anonym poster: 75dc13e9766c0a28479f4717a6a9da91
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 Jeg skal søke vikariat som veileder i NAV nå, og har skikkelig lyst på jobben! Usikker på om jeg er kvalifisert, men jeg må jo bare prøve :)Vet jo at det er mange som klager på NAV, men jeg synes likevel det virker som en spennende og meningsfylt jobb. Kan dere som jobber der fortelle mer om hvilken utdannelse og bakgrunn dere har? Anonym poster: caf4c15bbf30d20b266cfb4aa0728842 Anonym poster: caf4c15bbf30d20b266cfb4aa0728842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå