Gå til innhold

Hva kjøper dere av kremer, oljer, zinksalve mm til de små?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ordna meg med 3 forskjellige babypakker, og har nå masse småflasker med litt av hvert, så jeg går inn for å prøve meg fram med de kremene og salvene der :) Er nok av annet smånips som skal handles, så gidder ikke bunkre opp med masse produkter jeg kanskje ikke kommer til å bruke..

Annonse

• 3 uker senere...

Babyline babyolje er den beste jeg vet om. Allergivennlig fordi den er uten fargestoffer og parfyme. Babyhuden blir kjempemyk. Den er laget av vegetabilsk olje (i stedet for mineralsk olje som ikke er bra for babyhuden) og mer naturlig enn de andre. Jeg bruker også kremen til babyline, den hjelper mot tørr hud og eksem. Produktene er litt dyrere, men verdt det! :)

Jeg bruker Aselli sårsalve til sår stump og sår ellers *(sår på meg selv også). Dette ble jeg anbefalt av min stemor, og senere sterkt anbefalt av apoteket. En veldig god salve:)

brukte bepanthen til sår rompe. Zink salve synes jeg blir så vrien å vaske bort igjen. Danner seg en hinne liksom. En annen ting er at zink save ikke puster slik at man må passe veldig på å ikke ta for tykt lag. Bepanthen puster huden fint gjennom og forsvinner av seg selv evt lett å vaske bort.

Av alle andre såper osv brukte jeg først opp testproduktene jeg fikk i babypakkene. Da fant jegbut hva jeg likte best uten å måtte betale for det :-)

Har også hentet flere babypakker og derfor ikke kjøpt noe denne gangen. Det jeg brukte sist i starten var kun litt babyolje til vaskevannet - og sink salve mot sår stump (det eneste som funket syntes jeg) . Sjampo og andre kremer trenger man ikke i starten...

Annonse

Hva kjøper dere?? Og hvilket merke?? Har selv mest brukt A-krem til såre stumper mm til mine to første. Usikker på hva annet jeg skal handle inn denne gang :-)

Jeg jobber på apotek, og ville kjøpt den A-kremen på tube, ikke den i brun krukke. Det er den i krukker som er original oppskriften, men den inneholder parabener og vår apotek kjede-Vitusapotek har valgt å fjerne denne fra babyhyllen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...