Gå til innhold

Julegave til 12 år gammel jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Tenker ca. 300 kr. Har spurt om ønsker, men hun kom ikke på noe... Vurderer gavekort på kinobilletter og snop eller gavekort på kjøpesenter. Toalettmappe med dill og dall eller noe fra f.eks body shop... Andre forslag?

Skrevet

Min niese på 12 år ønsker seg gavekort på Black Design. Hun elsker å pynte rommet sitt.

Skrevet

Klær fra Wow er poppis i den alderen.

Skrevet

Takk for tips! :) Flere? Hun elsker Justin Bieber, men regner med hun har det meste fra før... :)

Skrevet

Jeg ble glad for bøker da jeg var 12.

Anonym poster: ef101fc72fcd8d5609014b8a9cf3bf15

Skrevet

Er en jente på 12 år selv. Helt ærlig syntes jeg at det er veldig rart at voksne tror at vi liker wow klær. de fleste passer ikke inn i dem ( jeg gjør) men de er ganske stygge, Personlig ville jeg heller anbefalt : bik bok og outfitters nation. Det er de to favorittbutikkene mine, men det kommer an på hvordan jente man er. De har forresten mye utvalg av justin bieber på ebay. Jeg skal selv kjøpe en hettegenser til lillesøsteren min. Gave kort er veldig greit å få. ellers øredobber, smykker, sminke og vanlige jente ting :)

Skrevet

En kokebok kanskje, det synes min på samme alder er gøy ihvertfall.

Finnes mange kule kokebøker beregnet på de unge, alt fra kokebøker for jenter, med cupcakes, til og med Hellstrøm har laget en egen kokebok for juniorer.

Anonym poster: 1eeb80d4fbb5917d0a9270e63916779d

Skrevet

Er en jente på 12 år selv. Helt ærlig syntes jeg at det er veldig rart at voksne tror at vi liker wow klær. de fleste passer ikke inn i dem ( jeg gjør) men de er ganske stygge, Personlig ville jeg heller anbefalt : bik bok og outfitters nation. Det er de to favorittbutikkene mine, men det kommer an på hvordan jente man er. De har forresten mye utvalg av justin bieber på ebay. Jeg skal selv kjøpe en hettegenser til lillesøsteren min. Gave kort er veldig greit å få. ellers øredobber, smykker, sminke og vanlige jente ting :)

Hva gjør en 12 år gammel jente på dette forumet?

Anonym poster: be7ba5bdb8bfecb5f3e864e5a21075d4

Skrevet

Jeg har bestilt kokebok for kule jenter til mine tantebarn på 10 og 12. I tillegg får de kinobillett og en boks med snop :)

Skrevet

Noen tips? Tenker ca. 300 kr. Har spurt om ønsker, men hun kom ikke på noe... Vurderer gavekort på kinobilletter og snop eller gavekort på kjøpesenter. Toalettmappe med dill og dall eller noe fra f.eks body shop... Andre forslag?

Høyttalere til mobilen "angel sound" er det noe som heter og de kan man få i mange forskjellige farger tror jeg. Koster sånn 2-300 tror jeg:)

Skrevet

Tja fra meg får de en bergens fleece hettejakke. praktisk ;)

Skrevet

Ja hva gjør en 12 åring her ? Burde vært aldersgrense her ingen 12 son går barn, prøver eller er gravid. LOL

Anonym poster: 479ae13b224977deb49b44803c4833d8

Skrevet

Barn i dag tror de er mer voksne en de er huff

Anonym poster: 479ae13b224977deb49b44803c4833d8

Skrevet

Enig i at en 12-åring ikke har noe på dette forumet å gjøre - men svaret hun kom med var bra! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...