Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært inne på ultralyd etter 11 dager på Evorel plaster og jeg hadde en slimhinne på 7,7cm og to follikler på 15 og 18mm. Det jeg nå stresser med er om de setter inn fryseegg når folliklene er så store ? Får ikke pratet med klinikken før kl 3 og nå er jeg redd for at det skal bli enda et avbrudd :/

Noen kloke og erfarne damer her som har vært borti slikt før ??

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har vært plaget med store follikler og avbrudd. Helt til jeg begynte med betakaroten og d3 vitamin. jeg har lest at betakaroten hjelper mot cyste/folikler og at d vitamin hjelper for å få en tykk slimhinne.

Ta betakaroten helt frem til ul dagen, deretter slutter du. (jeg bruker merket solaray) , d3 vitamin kan du fortsette med videre:) (er også anfefalt å ta under graviditet- bruk anbefalt dose) er også lurt å spise litt gulrøtter:)

Verdt å prøve, funket på meg de to gamgene jeg har brukt dette:)

Neste gang går det vettu:) masse lykke til:)

Hei,

Jeg har vært plaget med store follikler og avbrudd. Helt til jeg begynte med betakaroten og d3 vitamin. jeg har lest at betakaroten hjelper mot cyste/folikler og at d vitamin hjelper for å få en tykk slimhinne.

Ta betakaroten helt frem til ul dagen, deretter slutter du. (jeg bruker merket solaray) , d3 vitamin kan du fortsette med videre:) (er også anfefalt å ta under graviditet- bruk anbefalt dose) er også lurt å spise litt gulrøtter:)

Verdt å prøve, funket på meg de to gamgene jeg har brukt dette:)

Neste gang går det vettu:) masse lykke til:)

Hei :) Tusen Takk for flotte tips. Skal i morgen den dag å handle både betakaroten og D3 vitaminer siden vi satser på å være i gang igjen allerede om kort tid !

Hei

Nei, så forferdelig at du ble avbrutt. Har opplevd det selv og føler med deg nå. Hadde som deg tykk slimhinne som er bra men for store follikler. Var på Rikshospitalet og de sa de andre folliklene kan begynne å konkurrere med det innsatte embryo derfor ble det ikke innsett på meg den syklusen.

Neste syklus med innsett av frys/tin embryo satte klinikken meg på høyere dose med progynova så dette ikke skulle skje igjen. Da gikk det bra og det ble innsett på meg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...