Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg å mannen en god resturante i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å kose oss på bursdagen hans nå til helgen når vi er i Trondheim. Hvor finner vi den beste maten? :-)

Skrevet

Om dere vil ha kjøttmat vil jeg absolutt anbefale Graffi i Thomas Angells gate! Utrolig deilig mat! Spesielt "Grillfest" er koselig å dele sammen! :) + milkshake til dessert, vil påstå at de har byens beste ;)

graffigrill.no

Skrevet

Om dere vil ha kjøttmat vil jeg absolutt anbefale Graffi i Thomas Angells gate! Utrolig deilig mat! Spesielt "Grillfest" er koselig å dele sammen! :) + milkshake til dessert, vil påstå at de har byens beste ;)

graffigrill.no

Husk å bestill bord :)

Skrevet

Restaurant Frati, har helt fantastisk mat.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Støtter alle over her, men ville valgt graffi solsiden hvis du velger graffi. Aisuma er veldig koselig dempet plass.

Grønn pepper er også digg hvis du liker mexicansk.

Skrevet

Må bare slenge meg på Cat her. Frati i midtbyn har nydelig mat :)) O'martins har beste burgeren i verden, og 1001 natt sinnsykt god kebab :) Men det er vel ikke akkurat fastfood dere vil ha, he he ;) Grønn Pepper har fantastisk mexicansk mat :) Szechuan Restaurant har nyyydelig, szechuan kinamat :) Men for all del bestill bord!! Disse plassene blir veldig fort fullbooket :)

Skrevet

Kommer an på hva du vil spise.

sushi - tja, sushibar solsiden, ravnkloa eller kyoto i sentrum.

Kjøtt - big horn i ravnkloa eller graffi solsiden kanskje.

Ellers er jeg enig med de andre over her, men vil også legge til bryggen på bakklandet på asiatisk mat.

Skrevet

glemte å si at om man skal ha det litt skikkelig - altså den beste restauranten - så er det vel Credo nede i nordre som er den beste restauranten - fantastisk mat og enda bedre vinkjeller.

Men Emilies og Fem Bord har også fått gode kritikker.

Skrevet

Bryggen asian coking<3 Service og mat som er helt himmelskt(bordbestilling)

Jonathan, ingenting slår kjeller biffen på stein :D(bordbestilling)

De to beste restaurangene i byen synes jeg=)

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips, blir nok en av de plassene de har biff :-)

Å steke biffen selv på stein så spennenndes ut, på Jonhatan.

Skrevet

Bryggen, Jonathan, Eld, Nattergalen, Graffi! Nå ble jeg sulten, og fikk litt "hjem"lengsel!

Skrevet

Grønn pepper uten tvil. Elsker maten deres. :-). De piffer opp biffen noe sp sinnsykt godt. :-). Naammenammm. Fikk lyst å dra dit selv nå.

Skrevet

Vil bare slå ett slag for ai suma og graffi men styr unna grønn pepper old elpaso som de bruker kan du lage hjemme.de har tapt seg myyye siste tiden.

Men bestill bord!!fridays har også blitt bra nå

Skrevet

Nattergalen ville jeg holdt meg langt unna, fikk uspiselig ramsalt mat der som jeg måtte sende ut. Frati har god mat. Det er ingen gourmetrestaurant, men helt grei mat.

Credo er et sikkert og godt valg!

Skrevet

Vi var på Credo og spiste, og hadde en forferdelig utrivelig opplevelse med sur betjening og for det meste rå mat. Da jeg sendte ut noe rått hvalkjøtt som jeg bare ikke klarte og spise fordi det luktet blod av det hørte jeg servitrisen gjøre narr av meg på kjøkkenet (åpen løsning ut der). Kommer aldri, aldri til å dra dit igjen. Jeg blir desverre kvalm og uvel av blodig mat, og hadde jo håpet de kunne ta hensyn til det. Emilies derimot var en av de fineste kveldene vi har hatt.

Skrevet

Nattergalen liker jeg veldig godt, og Sans på Ila, men tror de har byttet navn nå til Turkish Cousine :)

Skrevet

San Sebastian har knallgod tapas!

Hvis dere liker sushi er Kyoto å anbefale.

Skal dere ha biff er det plankebiffen til Jonathan,

eller Frati.

Ai suma har også god mat.

Restauranten på toppen av nyhotellet til stordalen (på havna) har sinnsykt god mat ifølge venner av meg.

Kos dere:-)

Skrevet

Graffi har jeg vært på tre ganger og har fått grusom service hver gang. Skikkelig utrivelig! Og maten var heller ikke spesielt god, i forhold til maaange andre steder.

Frati er en helt OK italiens restaurant som har mye sjel.

Jonathan er et sikkerstikk!

Den beste maten jeg har fått i løpet av det siste året, har jeg faktisk fått på restauranten i det nye hotellet ved Bakke bru. Glassgården tror jeg det heter. Utrolig god mat!!! Og kokken har nettopp vunnet et eller annet mesteskap. Skal dere virkelig kose dere så gå dit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...