Gå til innhold

noen som har prøvd disse bringebærblad kapslerne?

Anbefalte innlegg

http://www.urtesenteret.no/index.php?productID=781

Det finnes jo veldigt mangen ulike, så lurer litt på om disse er bra?, hva brukte/bruker du og hvordan reagerte kroppen din?

bra/dårlige opplevelser?

Det står at de kan brukes 3 månader før termin, har noen brukt de så lenge? :-)

Fortsetter under...

Husker ikke om det var akkurat den typen jeg brukte sist, men jeg tok de i lang tid før termin- i håp om at kroppen skulle forberede seg bedre til fødsel. Endte med vonde maserier hver natt i over en uke, og når vannet gikk fikk jeg heftige rier i 8 timer før det endte i hasteks, så de virket IKKE på min kropp! :)

Eg brukte forrige svangerskap. Og der sto det at man kunne begynde 3 VEKER før termin.. Eg fikk mykje maserier som varte i 10-15 timer i døgnet. Men hadde lett fødsel da, den varte i 1 t og 10 min.

Jeg har tatt dem i mine to første svangerskap.... Men er veldig usikker på om det egentlig har noen effekt.... Men jeg tenker at det kan ikke skade heller.... Første fødsel varte i en evighet fra fredag kved til søndag morgen... alt stoppet opp på 4,5 cm... Med nr to gikk det veldig bra og hadde hun ikke fått nevlestrengen tre ganger rundt halsen så hadde det blitt styrtfødsel... T het forskjellige fødsler, gikk begge gangene på kapsler.... Tenkte å ta dem denne gangen og... men vet ikke helt hvorfor :-)

Annonse

det jeg har lest er at det KAN gi en lettere og raskere fødsel, men og at du får mer effektive rier, den ska og hjelpe på å modne, sånn at man ikke trenger å gå på overtid...

MEN jeg hvet ikke om det stemmer :-)

Jeg har hørt noen som har hadt mye effekt av det og noen som har haft grusome opplevelser, så jeg tar det med en klype salt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...