treg Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 På overtidskontroll i dag fikk jeg en hyggelig beskjed! Her trengs ingen igangsetting - du er i gang. Hurra! Ligger hjemme på sofaen og puster og lurer på når jeg skal dra inn til sykehuset. Tenkte å se det litt an siden riene også kan utløses av strippingen som legen gjorde på meg. Men jeg har 2-3 cm åpning og er helt "avflatet" hva nå det betyr... Så deilig at det endelig skjer noe - 10 dgr over termin!
treg Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2012 Taram, taram. Gutten vår ble født den 6. kl 22.15. Hurra! Da jeg dro inn til sykehuset igjen hadde jeg fortsatt bare 2 cm åpning, men riene var såpass vonde at jeg ble lagt inn. Var i aktiv fase i 7,5 time der den siste halvtimen var pressing. Puh. Jordmor var helt fantastisk og jeg kom meg igjennom uten smertestillende - nå var ikke det noe mål for meg i det hele tatt, men det ble nå slik. Nå er det nye utfordringer med ammingen. Lykke til alle dere som fortsatt venter! Det er SÅ verdt det.
rosa*blå+rosa i nov -12 Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 Gratulerer kjempe masse
peanutts82 Skrevet 8. november 2012 #13 Skrevet 8. november 2012 ååååå gratulerer så mye... lykke til med ammingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå