Gå til innhold

Er det kvalmen som kommer snikende allerede...???? sukk...

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vært ganske uggen...dvs at scones med gulost ikke akkurat ble samme nytelsen til frokost som det pleier... Igår på jobb måtte jeg sette strikk på knappen i livet! Var så oppblåst og ubehagelig! Hjelp-og jeg er bare 5+2....! Var ikke dette litt tidlig for slike symptomer??

Klem fra litt slapp og tung i kroppen... zzzzz

Fortsetter under...

Neida, ganske normalt, vil jeg tro. De to foregående graviditetene mine mener jeg å huske at jeg ble trøtt og oppblåst svært tidlig, og kvalm da jeg var rundt 6 uker på vei. I dag er jeg er 5+5, og har de siste to-tre dagene begynt å kjenne på en svak, småuggen følelse... Krysser fingrene for at småkvalmen holder seg på dette, høyst levelige nivået, men regner vel med at det tar seg kraftig opp i løpet av en ukes tid...;-)

Denne gangen hadde jeg dager jeg var uggen fra dagen jeg testet positivt (ca 4+3) og det var jeg fra og til helt til det "smalt" i uke 6, da var det ikke bare uggen lenger. Skal ikke skrive noe videre her, men ja det kan meget vel være kvalmen som kommer allerede.

Håper du unngår det verste! Lykke til :-)

Endret av 2010 Mammaen

Denne gangen hadde jeg dager jeg var uggen fra dagen jeg testet positivt (ca 4+3) og det var jeg fra og til helt til det "smalt" i uke 6, da var det ikke bare uggen lenger. Skal ikke skrive noe videre her, men ja det kan meget vel være kvalmen som kommer allerede.

Håper du unngår det verste! Lykke til :-)

Puh, jeg skjønner...!

Første gang var jeg kvalm fra uke 7-17 ca... Andre gang startet det på dagen 6+0. Trodde liksom det var grensen... Men men... Spørs vel om uggen blir fornavnet mitt de neste dagene og at kvalmen kommer for fullt neste uke!!! Hadde et lite håp om å slippe unna denne gangen, dersom kvalmen kom av blodsukkerendringer (og ikke bare hormoner), siden medisinsk diett på meg har ført til at jeg ikke har spist sukker i noen form siden st.hans...men men...! Hjelper med mat, så da er det vel svangerskapskvalmen jeg skal ønske velkommen igjen!!! :-)

jeg har startet å kjenne kvalmen selv og jeg er nå 5+3. Har vært syk trøtt en ukes tid, og nå smaker kaffe besk. Er en sjokoladoman av verste sort, og tilogmed det frister ikke lenger. Håper ikke kvalmen blir noe verre enn dette. Nå kan jeg ialfall leve med det.

Annonse

I dag er jeg så sliten og uggen. Alt er tungt! Kan ha noe med st vi driver og pusser opp og flytter, men jeg er uvel og klarer ikke sette fingeren på hva jeg har lyst på! Tro om frøet enda er i magen min..

opppussing og flytting er nok til at en blir sliten selvom man ikke er gravid. Husk å hvile litt også.

Men tviler du at frøet er der enda?

Velkommen i klubben jenter! Nå er jeg 6+0 og håååper at det ikke blir verre enn dette...! Da skal jeg overleve... Tar det likevel med ro... svært dårlig matlyst og går på en medisinsk diett samtidig, uten sukker og gjær, så mat blir noe tidkrevende, siden alt må lages fra scratch...+ ingenting brød etc. sammen med gravide-anbefalingene på mat, blir planlegging av måltider - nå med liten matlyst, noe utfordrende... Sykemeldt fra imorgen! Blir litt godt kjenner jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...