Gå til innhold

Min tur til å spørre om råd.. :(

Anbefalte innlegg

Tok meg en litt for varm dusj for en time siden. Etter denne fikk jeg sinnsyke stikke/skjære/presse smerteri underlivet. Kvalmen skyller over meg. Det iler sånn nedover venstre lår og legg at jeg mister fotfestet om jeg står. (Falt på vei hjem fra bhg)

Saken er den at jeg er HELT ALDELES alene med jenta denne uka, mannen er borte, resten av familien min er i syden, hans familie bor 6 timer unna :(

Kan jeg ringe føden for en sjekk? Jeg fødte veldig raskt med første, og må nesten regne med det denne gangen også. Smertene forsvinner ikke om jeg beveger meg. Er det fødsel på gang må jeg trylle fram barnevakt, evt betale en av de ansatte i bhg for å passe henne ...

Fortsetter under...

Tok meg en litt for varm dusj for en time siden. Etter denne fikk jeg sinnsyke stikke/skjære/presse smerteri underlivet. Kvalmen skyller over meg. Det iler sånn nedover venstre lår og legg at jeg mister fotfestet om jeg står. (Falt på vei hjem fra bhg)

Saken er den at jeg er HELT ALDELES alene med jenta denne uka, mannen er borte, resten av familien min er i syden, hans familie bor 6 timer unna :(

Kan jeg ringe føden for en sjekk? Jeg fødte veldig raskt med første, og må nesten regne med det denne gangen også. Smertene forsvinner ikke om jeg beveger meg. Er det fødsel på gang må jeg trylle fram barnevakt, evt betale

en av de ansatte i bhg for å passe henne ...

Hvordan går det?

Om du ringer legevakten så kan ikke de nekte deg å komme inn for kontroll, sist jeg gikk gravid så ringte jeg føden om det var noe, og de var snille og imøtekommende alle sammen. Og jeg var en del inne på slutten pga rier som kom og varte en dag for så å bli borte, og siden jeg har lang reisevei så fikk jeg komme inn for sjekk.. De kan da ikke bare avvise en kommende mor på den måten...

Hvor langt er du på vei?

Annonse

Jeg er 36 uker på vei, termin 5.desember. Jordmoren jeg går til er syk, legen min er umulig å komme til. Skal til begge i neste uke...

Menmen, nå er det for sent, må hente jenta i bhg og ta meg av henne resten av dagen.

Takk for svar, forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...