Gå til innhold

når begynte dere og kjenne regelmessige spark?

Anbefalte innlegg

Jeg var 20+6 første gang jeg kjente tydelig bevegelse. Siden det har jeg kjent hver dag, men siste uken er det blitt mye kraftigere og det kan nå sees bevegelse utenpå magen. Er nå 25+1. Ikke noen faste tider på døgnet jeg kjenner det.

Fortsetter under...

Jeg er førstgangs og kjente liv første gang i uke 18. Fra uke 19 kjente kjente jeg liv hver dag :). Er uke 22 nå, og kjenner han ganske bra til tider, men er ikke noe regelmessig mønster. Mannen min har ikke kjent han enda!

Kjente liv fra uke 13, daglig fra uke 13-14 (når jeg først begynte å kjenne liv tok det ikke mange dagene før jeg kjente liv daglig). Fra ca uke 15 har jeg kjent liv daglig og i litt mer fast mønster. Kunne kjenne sparkene utenpå magen fra ca uke 16 så tipper hun har sterke bein ;)

Er tredjegangs, og har morkaken på bakveggen denne gangen. Med nummer to hadde jeg den foran, og da tok det lang tid før jeg kjente liv.

jeg er andre gangs. og har nå kjent liv vær dag i 1 uke ca. i dag kjente jeg det utenpå magen også og mannen fikk kjenne:) er mellom uke 17 18 nå

Endret av april042013

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...