Gå til innhold

Min tur til å si; NÅ orker jeg ikke mer!!

Anbefalte innlegg

Gått med vondt på og av siden torsdag, blødd litt, hatt småveiene på kvelden som er borte om morgenen osv osv. Og så har jeg blitt potte tett med feber, er sååååå sliten nå og på toppen av alt er jeg alene med de to andre også, 3 og 6, de ble "satt bort" til bestefar i helga da vi trodde alg starta men må jo komme hjem nå. Jeg orker rett og slett ikke mer, har termin idag og VIL at denna ungen skal komme ut NÅ før jeg ikke orke å gå igjennom en fødsel :(

Fortsetter under...

Uff kjedelig når det blir så tøft på slutten... :( Og ille når en har flere å passe på...

Er de i bhg eller noe på dagen så du får kommet deg litt da? Jeg takker vår skaper for at jeg valgte 80% bhg til alle i år, tøffe mnd fremover også...

Føler så med deg! Håper virkelig det skjer noe snart da! Desverre gjør ikke legevitenskapen noe med det, jeg stoler da mer på at naturvitenskapen som fotsoneterapi og akupunktør vil få fortgang. Legene "tenker" lissom bare på barnet, men mor ikke bra= barn ikke bra. Hvorfor tyne det....

Den ene er på skolen, så det hjelper mye. Er for langt å dra til bhg med buss og bane akkurat nå. Har tenkt på sku, men da må jeg vel vente noen dager på å få time så vurderer å høre med jm om hun i det minste kan sjekke om noe har skjedd eller om alt er lukket og låst enda. Bare for psyken sin del.

Jeg har termin idag.

Uff, hørtes veldig slitsomt ut! Her er terminen på lørdag så jeg venter jeg også, selv om jeg overlever fint med at det går en liten stund til. Har en gutt på 4 år som heldigvis går i barnehagen hver dag så jeg får hvilt meg og har overskudd når han kommer hjem. Men han har nok fått en litt mer irritabel mamma siste tiden stakkars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...