Vkristin Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Du merker ingenting:) som en vanlig GU.. ikke vondt i det hele tatt:)
Stjernemagnolia Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Nja, det gjør bittelitt vondt å sette inn spekteret som legene bruker for å ha en klar pasasje oppover. Selve innsettet kjenner du ingenting til.
Vkristin Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Jegsynes ikke d var vondt i det hele tatt iallefall:)
IdaPingPong Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 (endret) Jeg syntes det var litt vondt.. Men jeg var overstimmulert!! Men syntes det var helt grusomt etterpå. Men første gange så var det bare ubehagelig når de satte inn den tingen som holdt livmorshalsen.. Endret 6. november 2012 av IdaPingPong
Lillie Vanillie Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Jeg har samme opplevelse som Stjernemagnolia, stort sett er det litt vondt å sette inn spekteret, men selve innsettet av embroyet merker jeg ikke noe til. Hvor vondt det er å sette inn spekteret avhenger litt av legen, synes jeg. Har bare vært ute for en som har klart å gjøre det smertefritt, ellers er det fra litt vondt til ganske vondt, synes jeg.
Gjest Trulte med to små Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Det var vondt den siste gangen nå, men det var kun fordi jeg var så ubeskrivelig sår i magen etter egguttaket. Mulig det også hadde noe å gjøre med noe endometriose de tror jeg har og noe gammelt blod de fant. Selve innsttingen var ikke vond, men hver minste bevegelse når legen "rota rundt" med ultralydapparat osv ( UL apparatet måtte jeg selv trykke på magen da og det var så sårt. ) Lykke til, det går nok så bra at!
havrebodl Skrevet 6. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2012 Kjenner jeg er ganske øm etter egguttaket i går..-spesielt når jeg setter inn tablettene.. MEN håper det går greit i morgen:) -Setter uansett veldig stor pris på at dere deler deres erfaringer slik at jeg kan forberede meg bedre til morgendagen. Er litt pinglete av meg når det kommer til slike ting som dette;)
Bambi14 Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Innsett var ikke vondt, men det var uttak
Erle85 Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 Innsett var ikke mer ubehaglig enn en GU. Gjord ikke vondt Lykke til i morgen
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 Jeg er superpingle(trust me!!), og synes innsett er peice of cake!
havrebodl Skrevet 6. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2012 Godt å høre, Tussi! -satser på at også jeg overlever morgendagen da;)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 6. november 2012 #15 Skrevet 6. november 2012 Det gjør du nok heelt sikkert! Du bli overrasket over hvor fort og smertefritt det går skal jeg si deg;)
havrebodl Skrevet 6. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 6. november 2012 Det er godt å høre:) Tok ut egg i går, og får ikke vite noe før jeg møter opp i morgen, så er veldig spent.. ! - Men kjenner jeg slapper bedre av nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå