L&L Skrevet 5. november 2012 #1 Del Skrevet 5. november 2012 Jobber i barnehage og er 60 % sykemeldt, jobber 3,45 timer mand- torsd og er på skole fredager, allikevel er jeg så sliten etter 3,45 timer på jobb. Vet ikke om jeg blir mest sliten av kollegaer som stadig klager over mangel på folk, vikarer og div eller om det er av støy og bråk fra ungene. Sånn som i dag var vi 2 faste på avd,og 1 vikar på 15 barn, så gikk 1 på møte og jeg ble igjen med vikar og 15 barn. Etter mat skal disse 15 barna ha hjelp til å finne riktig tøy og hjelp til påkledning og vikarer gikk ut med 6-7 unger. Så ble jeg sittende med resten, heldigvis er jeg av den rolige typen men når man nesten sitter 1 time med påkledning er det nok :-) når sistemann gikk ut satt jeg igjen med kynnere og var helt utslitt, blæææææ Liker meg godt på jobb til vanlig og elsker å gå på turer i nærmiljøet, bibliotek osv men i høst har alt dette bare blitt et ork. Andre som jobber i bhg her ? Åssen er deres hverdag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987590-andre-som-stresser-p%C3%A5-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker3 Skrevet 5. november 2012 #2 Del Skrevet 5. november 2012 Kjenner meg veldig igjen! Jeg jobber 100% i barnehage og det kan være veldig slitsomt.. Har også hatt mye kynnere i det siste og ryggen verker, kjenner jeg gruer meg til snøen kommer og det blir enda mer av og på med klær! Får du god tilrettelegging? Har hørt endel snakk om det men ikke mye blir gjort for min del, da mye pga mangel på folk som du skriver.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987590-andre-som-stresser-p%C3%A5-jobb/#findComment-144705867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
L&L Skrevet 5. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 5. november 2012 Den tilretteleggingen som er gjordt har jeg ordnet selv, har satt inn rullekrakker på stellerom og garderobe. Slipper også snømåking når snøen kommer. Sjefen sier jeg må passe på selv å ikke løfte så mye, men det er faktisk umulig i en bhg. Noen skal opp på huska, noen har falt og trenger trøst og noen små må opp av vogna og ingen andre er tilstede. Jeg er inne på kjøkkenet de siste 45 min av jobbdagen å smører knekkenrød og kutter frukt for å avlaste, men egentlig synes jeg dette er drittkjipt, ikke derfor jeg jobber i bhg, men det er jo bare for en stund. Skal ikke ut i perm før 4 mars så spent på hvor lenge jeg orker siden jeg er så sliten allerede nå, men kan jo bare håpe på at ting snur. Før synes jeg førjulstiden i bhg var superkoselig med mye kos og flotte samlinger mens nå er det om å lage masse gaver, krangle om hvem som skal gjøre hva, når skal vi ha tid til ditt å datt. Så i år ber jeg foreldrene på gruppa på juleverksted, så kan foreldre / barn være sammen en ettermiddag og lage gaver sammen. Så skal jeg bruke førjulstiden i bhg til koselige ting, bake pepperkaker å la ungene få spise de med en gang, la de få lage rosa nisser og sabeltann engler og la dem høre favoritt cd med michel Jackson :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987590-andre-som-stresser-p%C3%A5-jobb/#findComment-144706003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå