Gå til innhold

Noen som har vært på ultraportalen i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Vi tenker å slå to fluer i en smekk etter nyttår, så vi reiser på en langhelg/kjærestehelg til Trondheim og da har vi veldig lyst til å ta 3D UL når vi er der :)

En annen grunn til reisen er for å handle baby ting på IKEA.

Er det noen av dere som at vært på ultraportalen og tatt 3D og har positiv erfaring?

Hvis ikke, hvor vil du anbefale å dra?

Fortsetter under...

Var der i uke 12, og var kjempe fornøyd! Hun var trivelig og tok seg god tid. Tok 3D bilder også, selv om det var tidlig, og de ble faktisk veldig tydelig. Ble nesten skuffet over ord.ultralyd i forhold( kvalitet på utstyr og informasjon).

Har og vært på ultraportalen. Mellom uke 11 og 12. Hun prøvde og 3D ul men det så vel egentlig mer creepy ut enn noe annet, hehe. Men det var jo fordi det var såpass tidlig i svangerskapet enda. Syns ellers det var en veldig fin opplevelse. I forrige svangerskap hadde jeg en del ul'er på St. Olav, og det er virkelig noe annet å gå til et slik privat sted. De har mye bedre tid og forklarer alt veldig bra. Anbefales :-)

Jeg var der i uke 12 :) Ikke for 3D ultralyd, men er veldig fornøyd med den vanlige vi fikk! Det ble et par 3D bilder på kjøpet, men de ble jo selvfølgelig ikke supre så tidlig ;) Hun som undersøkte meg der var veldig hyggelig og flink, og jeg vil absolutt anbefale stedet!

Annonse

Tenker på akkurat det samme:) Er også fra helgeland, og lurte på om vi skulle ta oss en Trondheimstur på nyåret. Har lest om ultraportalen, og bare hørt positivt om den:) Var på 3d ul i Bodø sist. Veldig fornøyd der også:)

Tenker på akkurat det samme:) Er også fra helgeland, og lurte på om vi skulle ta oss en Trondheimstur på nyåret. Har lest om ultraportalen, og bare hørt positivt om den:) Var på 3d ul i Bodø sist. Veldig fornøyd der også:)

Hvor på helgeland? :)

Jeg fikk vite kjønn (jente) i uke 14 i forrie svangerskap, og også i uke 14 denne gang (gutt). Så det er fullt mulig å se så tilig, selv om ikke alle avbilder like bra og babyene ikke alltid er like samarbeidsvillige :P lykke til :D

Tenker på akkurat det samme:) Er også fra helgeland, og lurte på om vi skulle ta oss en Trondheimstur på nyåret. Har lest om ultraportalen, og bare hørt positivt om den:) Var på 3d ul i Bodø sist. Veldig fornøyd der også :)

Mo i Rana. Enn du?

Annonse

Tenker på akkurat det samme:) Er også fra helgeland, og lurte på om vi skulle ta oss en Trondheimstur på nyåret. Har lest om ultraportalen, og bare hørt positivt om den:) Var på 3d ul i Bodø sist. Veldig fornøyd der også :)

Mo i Rana. Enn du?

Mo i Rana :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...