Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 5. november 2012 #1 Del Skrevet 5. november 2012 Alt mulig man skal henge seg opp i og lure på.. men det jeg lurer på nå er altså om det har noe å si for fødsel om det ikke er så mange år siden sist gang man fødte? Med nr 1 ble jeg satt i gang 5 dager før termin pga svangerskapsforgiftning. Han ble ikke født før 2 dager før så var sikkret helt umoden før jeg fikk disse modningspillene. Vet ikke, men regner med at jeg hadde gått over tiden med han om jeg ikke hadde blitt satt i gang. 5,5 år seinere fødte jeg lillesøster, 8 dager på overtid. Hadde da vært moden med 3 cm åpning siden termin, og kanskje før (JM sjekket ikke før det). Dette er nå rett over 2 år siden. Så er jo veldig spent på når denne krabaten vil ut. Kan det ha noe å si at det ikke er så lenge siden forrige fødsel? Håper jeg slipper å gå over denne gangen også.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987563-5-%C3%A5r-siden-f%C3%B8dsel-vs-2-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå