Gå til innhold

Jeg er blitt mamma!

Solskinnsbolle

Anbefalte innlegg

Tenke seg til, etter 2 spontanaborter og 1 ma sitter jeg nå med verdens skjønneste gutt som pludrer til pappaen sin. Etter å ha gjennomgått så mye før vi endelig fikk en som holdt seg der inne, fikk jeg selvsagt også en ganske så vanskelig fødsel, ammeproblemer + har rukket å bli innlagt på Ullevål i fire dager med brystbetennelse. Så det er visst ikke slik at problemene ender med fødselen, slik som jeg trodde... Men selv om vi har hatt en trøblete start på familielivet, er det godt å endelig være i mål og kunne si at det er mulig, jenter, så stå på! Før dere vet ordet av det ordner det seg, og da virker den fæle aborttida nesten som en vond drøm samtidig som man ikke helt kan tro at man er så heldig å ha fått en velskapt, nydelig baby. Det er helt rart. Ønsker dere alle lykke til, og kommer til å sjekke innom her nå og da. Takk for all støtten jeg har fått fra alle de fantastiske damene her inne som er/har vært gjennom det samme!

Fortsetter under...

Annonse

"Tenke seg til"... Ja, det er jo helt fantastisk flotte nyheter, overraskende mange av oss her inne som kommer i mål til slutt synes jeg. Gratulerer som mamma, endelig klaffet det! :)

Jeg erfarte også mye trøbbel etter fødselen; ammeproblemer, betennelser, bekkenløsning som ikke ville slippe taket, osv. Det er vel en grunn til at det heter barseltid, og at denne delen av foreldrepermisjonen er forbeholdt mor. "Du må nyte tiden som småbarnsmamma" sier jo alle, men det er ikke alltid like lett. Ting går seg til etter hvert, og DA kan man endelig nyte.

Gratulerer nok en gang - hurra for deg og den fine familien din! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...