Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Jeg har termin i starten på juni. Tror dere jeg får ultralyd før jul?
Hybelkanina Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Det kan godt hende. Med førstemann hadde jeg termin 11 juni og jeg var på ultralyd på lille julaften
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Jeg har termin i starten på juni. Tror dere jeg får ultralyd før jul? Vet ikke hvilken uke du er i. Er vel uke 16-19 de sier. Selv kom vi for tidlig, selv om det skulle være uke 18, så det ble bomtur. Måtte komme tilbake to uker senere, for fosteret var for lite til nødvendige undersøkelser. Ellers kan du jo bestille privat ultralyd når du vil.
Pærefrø Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Du kan bestille privat.... Har å termin i beg av juni, allerede hatt to ul, en pga ma/bo i april, og en bare for nysgjerrigheten...
2010 Mammaen Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Det kan godt hende. Med førstemann hadde jeg termin 11 juni og jeg var på ultralyd på lille julaften Så koselig julegave. Jeg har termin 11 juni og håper på det samme, men jeg har forberedt meg på å vente til første uke i januar.
2010 Mammaen Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Kom på at lille julaften er en søndag og bittelille en lørdag så små sjanser for før jul...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Har legen sendt inn søknad om fødeplass da? Her fikk jeg brev i posten noen få dager etter at legen hadde sendt den inn. Men som de andre sier, er vanlig i ca uke 18
Gjest ________ Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Termin 1 juni her og jeg skal prøve å få til fredagen 21 slik at vi kan fortelle nyheten på julaften for familien med ul bilde. jeg er da 17+3 så håper det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå