Musemora Skrevet 5. november 2012 #51 Skrevet 5. november 2012 Fordi jeg ikke er interessert i å spise mat som en patetisk imam har stått og yalla over. Går det ikke an å fremme meningen din uten å kalle andre mennesker patetiske ? Du fremstår ikke spesielt smart eller som en person sine meninger jeg kan respektere. Du kommer mye lengere med å snakke ordentlig. Jaja. Beklager at jeg ble revet med. Men jeg greier faktisk ikke å ta folk som tilber en som voldtok kona si når hun var 11 år seriøst. Pedofili er faktisk ulovlig!
Tuttelura881 Skrevet 5. november 2012 #52 Skrevet 5. november 2012 Fordi dyrene blir klemt fast i en stor maskin. Hodet blir bøyd bak, så kommer en mann og skjærer de over strupen. Og et stykke ned i halsen, der står kua i et par sek, før den kastes utav maskinen. Ned på et blod dekt gulv fra andre kuer. Hengt opp etter bakbeina mens den enda lever og, fortsetter og tappes for blod og mye av dette renner bak i svekt og lunge på kua. Det kan ta opp til ti min før kua er død! Du må ikke prøve og si at den dør med en gang, for du kan se når kua henger at det spruter luft utav pusterøret som er skjært over! Dyra lider unødvendig mye, for og tilfredsstille en kultur! Mens tradisjonell slakting står kua i en bås! En mann skyter de i hodet med en bolt pistol. Kua sviker av med en gang og blir bløgget. Da blør den ut mens den er i svima og kjenner ingen ting! Også lurer du på hvilke kjøtt jeg ville ha spist? De gjør også dette med kyllinger, sau, lam! Ja alle dyr de slakter! Brutalt! Jeg har gjort prosjekt med dette, sett videoer akkurat om hvordan dette fungere! Bare søk etter halall kjøtt på YouTube. Så får de se hvilken fin død disse dyrene får !! Nei...de dør faktisk med en gang. Eller på veldig få sekunder. De svimer som sagt av pga mangel på blod og luft. Veldig kontant. Selvsagt spruter det blod ut. Fordi du kutter av et trykk. Samme som å åpne en champagneflaske det. Tror du skal studere enda litt mer. Kansje være med selv på en halalslakting i et muslimsk styrt land. Så får du se hva halal egentlig er. Vil aldri stå og se på at dyr blir mishandlet! Så nei takk! Har studert dette godt nok til og vite hva det er! Du kan ikke fortelle meg at en ku som er svimt av kan røyse seg? Så hvordan skjer det? Tilfeldige muskeltrekkninger? Selvfølgelig spruter det ut blod når de kutter strupen, ellers ville det ikke hadd noen hensikt. Men poenget mitt er at dyrene dør ikke med en gang! Det vil utallige filmer bevise for deg.. Men du er sikkert muslim og fått trykt inn i hodet at dette er bra! Kom dok ut av landet med snik islamering av landet.. Og usedvanlige dårlig holdning til hvordan man behandler dyr! Usedvanlig dårligvholdning til hvordan man behandler dyr? Hvilket grunnlag har du får å si dette ? Mannen min er muslim, men vi har alikevel 6 katter og 2 papegøyer. Sjeldent jeg ser en mann som er så kjærlig med dyrene sine som mannen min.. Helt greit at du er imot dette med halalslakting. Men å slenge ut påstander som dette blir å gå for langt. Det finnes folk som behandler dyr dårlig i alle land ig kulturer. Å sette dårlig behandling av dyr i sammenheng med å være muslim er en lite intelligent og ufattelig stygg uttalelse. Men dere har ho en dårlig holdning til dyrehold! Hadde dere spist katter og papegøyer hadde de vel blitt drept på samme viset! Hvorfor ikke heller vise dyret litt respekt og bli slaktet på en ordentlig måte! Vi burde være mer takknemlig for disse dyrene som faktisk må sø, for at vi skal få leve og kose oss! Alle i hele verdens mishandler nok dyrene sine!! Men og gå bevist ut for og slakte dyr på en grusom måte, og så støtte det! Bare fordi koranen sir det blir rett og slett feil! Nei...vi har ikke en dårlig holdning til dyrehold. Jeg orker rett og slett ikke diskutere med noen som er så lite opplyst. Og snakker ut ifra egne meninger i stede for fakta. Når du kan skille på meninger og ditt behov for å snakke stygt om muslimer kan vi ta opp diskusjonen igen. Ps. Det er ikke rart det finnes slike holdninger det gjør mot muslimer når enkelte mennesker som deg selv sitter å slenger ut slike påstander. Så det er bare tull og respektere dyr såpass at de får en verdig og smertefri død? Jeg skiller frost fakta og mine meninger! Prøvde og være saklig med deg. Men da fikk jeg sånne smarte svar som, du vet ikke nok studer det mer! Men fikk ikke noe svar når jeg spurte hvorfor dyrene røyste seg opp etter at de ble kutter over halsen. Ja har en del mot muslimer og andre religioner som kommetil Norge og krever hosten og pisten! Som at de skulle bygge en muslimsk kirke i Tromsø! Så alle muslimer kunne ha messe eller hva det eter. For de kunne ikke ha det med kristne. Hadde jeg reist til et muslimsk land og skulle bygge en kristen kirke. Hadde de steinet me før jeg kom meg av flyet.. Har mangle meninger, men holder de fleste for meg selv. Av respekt for andre, tvinger ikke pÅ de mine meninger eller min tro. Eller mener at alt det som har med min religion. Og gjøre er det beste. Syns du svarer dårlig for deg og usaklig.
ana_fi_hob_ Skrevet 5. november 2012 #53 Skrevet 5. november 2012 Fordi dyrene blir klemt fast i en stor maskin. Hodet blir bøyd bak, så kommer en mann og skjærer de over strupen. Og et stykke ned i halsen, der står kua i et par sek, før den kastes utav maskinen. Ned på et blod dekt gulv fra andre kuer. Hengt opp etter bakbeina mens den enda lever og, fortsetter og tappes for blod og mye av dette renner bak i svekt og lunge på kua. Det kan ta opp til ti min før kua er død! Du må ikke prøve og si at den dør med en gang, for du kan se når kua henger at det spruter luft utav pusterøret som er skjært over! Dyra lider unødvendig mye, for og tilfredsstille en kultur! Mens tradisjonell slakting står kua i en bås! En mann skyter de i hodet med en bolt pistol. Kua sviker av med en gang og blir bløgget. Da blør den ut mens den er i svima og kjenner ingen ting! Også lurer du på hvilke kjøtt jeg ville ha spist? De gjør også dette med kyllinger, sau, lam! Ja alle dyr de slakter! Brutalt! Jeg har gjort prosjekt med dette, sett videoer akkurat om hvordan dette fungere! Bare søk etter halall kjøtt på YouTube. Så får de se hvilken fin død disse dyrene får !! Nei...de dør faktisk med en gang. Eller på veldig få sekunder. De svimer som sagt av pga mangel på blod og luft. Veldig kontant. Selvsagt spruter det blod ut. Fordi du kutter av et trykk. Samme som å åpne en champagneflaske det. Tror du skal studere enda litt mer. Kansje være med selv på en halalslakting i et muslimsk styrt land. Så får du se hva halal egentlig er. Vil aldri stå og se på at dyr blir mishandlet! Så nei takk! Har studert dette godt nok til og vite hva det er! Du kan ikke fortelle meg at en ku som er svimt av kan røyse seg? Så hvordan skjer det? Tilfeldige muskeltrekkninger? Selvfølgelig spruter det ut blod når de kutter strupen, ellers ville det ikke hadd noen hensikt. Men poenget mitt er at dyrene dør ikke med en gang! Det vil utallige filmer bevise for deg.. Men du er sikkert muslim og fått trykt inn i hodet at dette er bra! Kom dok ut av landet med snik islamering av landet.. Og usedvanlige dårlig holdning til hvordan man behandler dyr! Usedvanlig dårligvholdning til hvordan man behandler dyr? Hvilket grunnlag har du får å si dette ? Mannen min er muslim, men vi har alikevel 6 katter og 2 papegøyer. Sjeldent jeg ser en mann som er så kjærlig med dyrene sine som mannen min.. Helt greit at du er imot dette med halalslakting. Men å slenge ut påstander som dette blir å gå for langt. Det finnes folk som behandler dyr dårlig i alle land ig kulturer. Å sette dårlig behandling av dyr i sammenheng med å være muslim er en lite intelligent og ufattelig stygg uttalelse. Men dere har ho en dårlig holdning til dyrehold! Hadde dere spist katter og papegøyer hadde de vel blitt drept på samme viset! Hvorfor ikke heller vise dyret litt respekt og bli slaktet på en ordentlig måte! Vi burde være mer takknemlig for disse dyrene som faktisk må sø, for at vi skal få leve og kose oss! Alle i hele verdens mishandler nok dyrene sine!! Men og gå bevist ut for og slakte dyr på en grusom måte, og så støtte det! Bare fordi koranen sir det blir rett og slett feil! Nei...vi har ikke en dårlig holdning til dyrehold. Jeg orker rett og slett ikke diskutere med noen som er så lite opplyst. Og snakker ut ifra egne meninger i stede for fakta. Når du kan skille på meninger og ditt behov for å snakke stygt om muslimer kan vi ta opp diskusjonen igen. Ps. Det er ikke rart det finnes slike holdninger det gjør mot muslimer når enkelte mennesker som deg selv sitter å slenger ut slike påstander. Så det er bare tull og respektere dyr såpass at de får en verdig og smertefri død? Jeg skiller frost fakta og mine meninger! Prøvde og være saklig med deg. Men da fikk jeg sånne smarte svar som, du vet ikke nok studer det mer! Men fikk ikke noe svar når jeg spurte hvorfor dyrene røyste seg opp etter at de ble kutter over halsen. Ja har en del mot muslimer og andre religioner som kommetil Norge og krever hosten og pisten! Som at de skulle bygge en muslimsk kirke i Tromsø! Så alle muslimer kunne ha messe eller hva det eter. For de kunne ikke ha det med kristne. Hadde jeg reist til et muslimsk land og skulle bygge en kristen kirke. Hadde de steinet me før jeg kom meg av flyet.. Har mangle meninger, men holder de fleste for meg selv. Av respekt for andre, tvinger ikke pÅ de mine meninger eller min tro. Eller mener at alt det som har med min religion. Og gjøre er det beste. Syns du svarer dårlig for deg og usaklig. Igjen sier jeg. Orker ikke å diskutere med deg. Fordi du ikke har nok opplysninger om det du snakker om til å uttale deg.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #54 Skrevet 5. november 2012 Fordi jeg ikke er interessert i å spise mat som en patetisk imam har stått og yalla over. Går det ikke an å fremme meningen din uten å kalle andre mennesker patetiske ? Du fremstår ikke spesielt smart eller som en person sine meninger jeg kan respektere. Du kommer mye lengere med å snakke ordentlig. Jaja. Beklager at jeg ble revet med. Men jeg greier faktisk ikke å ta folk som tilber en som voldtok kona si når hun var 11 år seriøst. Pedofili er faktisk ulovlig! Selvsagt er pedofili ulovlig. Alle vet det. Du finner ikke en muslimsk mann som noen Gang ville ha giftet seg med en jente på hverken 9 eller 11 år. Var nok andre tider da som det også var i Norge for lenge lenge siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå