Gå til innhold

Carena easy vs Babytravel bangkok?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi skal til Thailand i januar med vår datter på 8 mnd, og nå lurer vi på hvilken trille vi skal ha med. Saken var egentlig grei for vi fikk en brukt carena easy av noen venner, men nå ser jeg at flere selger ut babytravel bangkok for 600-700kr og de har jo mye bedre kallesje, så lurer på om vi skal ha en sånn istedet. Noen som har erfaring med disse trillene? Hva anbefales?

Vi håper å kunne bruke trillen fram til gate, pakker vi i prampack da som ved normal innsjekking?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987455-carena-easy-vs-babytravel-bangkok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde Carena Lieback Lux. Vet ikke helt hvordan den er i forhold til Carena Easy, men den var grusom å trille. Måtte kjempe med en for å kunne svinge, og den var tung å manøvrere. Jeg solgte den og kjøpte en Chicco Liteway i stedet og har vært superfornøyd med den. Kallesjen er kanskje ikke av de beste, men det går fint an å kjøpe en ekstra solskjerm å sette på, det gjorde vi i syden. Da dekket den hele barnet, og det er UV beskyttelse i den også. Tror den heter Zunblock.

Ellers så kunne jeg godt tenke meg en Britax B-Agile. Den har super kallesje, er kjempelett og god å trille.

Se der ja, plutselig hadde jeg fått svar allikevel :) Takk for tips! Vi kommer til å kjøpe en med bedre kallesje, fant ut at den vi har fått ikke var særlig god å trille heller...

Hvis du "idli" leser dette... har du noen tips og erfaringer til Thailand turen? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...