Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #26 Skrevet 5. november 2012 I rompa på en berte berte! Gå å legg deg... Legg deg selv sursild! Du er bare utrolig irriterende! Bææææ Vær så snill å hold kjeft. Å kom deg heller inn på et manneforum der de forstår den ekle humoren din..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #27 Skrevet 5. november 2012 I syden, med en eksproff internasjonal fotballspiller bak noen åpne branndører midt i en hotellkorridor med nesten fri sikt til heisen.... kom heldigvis ingen
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #28 Skrevet 5. november 2012 I ei trillebår (skrives det sånn?), på en sti i skogen,
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #29 Skrevet 5. november 2012 I forsetet på en pick up av den minste typen på en forbikjøringslomme langs en smal vei. Fikk håndbrekket i ryggen, så nytelsen var ikke komplett. I skogen rett bak en båthavn, i en glissen furuskogen rett ved en sti, i telt på fjellet i minus 18 grader, på en bitteliten strand klemt mellom jernbanelinja og vannet mens båter plutselig kunne komme forbi, på balkongen på et sydenhotell, i en badstu med glassdør på et hotell med svigers i rommet utenfor, på et bittelite bad. Jeg lo godt av alle dere som hadde sex på rare steder, men jeg ser at jeg nok kan bidra til listen jeg også...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. november 2012 #30 Skrevet 5. november 2012 På "røykehjørnet" utenfor en pub.. Vi var begge på jobb egentlig (på puben) Også på et fryselager på en resturant, samme fyren.. Vi hadde pakket og flyttet alt der inne, skulle vaskes ned. Jaja, er man nøden, og har "fordeler" med en medarbeider... Men ville nok ikke gjort det nå, hører til den "grønne ungdom"
Marjoriee Dawes Skrevet 5. november 2012 #31 Skrevet 5. november 2012 Hmm. Rett ved ett togspor, bak en slik strømbu, mens toget gikk forbi og :-S På en skikkelig ekkel sånn flyttbar utedo på en festival, og da kom det inn ei gammel kjerring og :-S På kjøkkenbordet. I en grøftekant.
CaptainHindsight Skrevet 5. november 2012 #32 Skrevet 5. november 2012 Midt i en skolegård (Uten at noen merket noe) På toalettene på skolen, på et musikkrom på skolen, kirkegård (Huff... Ung og dum, hadde aldri gjort dette igjen, det er så respektløst) I et telt med svigerforeldrene ved siden av. På en lekeplass (Dobbelthuff) På Gardermoen, Midt i en ørken, det var bare skummelt pga frykt for edderkopper, slanger og skorpioner Orker ikke tenke på det mer, får litt hetta, haha.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #33 Skrevet 5. november 2012 Badstue, i bilen i meget lang fergekø(ble litt duggete vindu, ja), på terrassen midt på dagen, på loftet i et stort naust(mens venner lurte på hvor vi ble av nede), mens jeg snakket i telefonen med ei venninne og han tok meg bakfra(det visste ikke venninna mi der og da, og snakket om litt alvorlige ting). Tja, har vel gjort mye rart, men ser ikke selv på det som så rart. Men andre kan tenke det er det......
Ulfemannen Skrevet 5. november 2012 #34 Skrevet 5. november 2012 I rompa på en berte berte! Gå å legg deg... Legg deg selv sursild! Du er bare utrolig irriterende! Bææææ Vær så snill å hold kjeft. Å kom deg heller inn på et manneforum der de forstår den ekle humoren din.. Oink*oink
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. november 2012 #35 Skrevet 5. november 2012 boblebadet på Nadderud. garderoben på nadderud kinosal dj båsen på gamlejobben... baren på gamlejobben.. Utenfor en video butikk på en offentlig strand på Tjøma på dagtid x sine besteforeldre sin tredemølle i fart.. Vel listen er lang her altså. Jeg har lekt en del med sex opp igjennom..
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 5. november 2012 #36 Skrevet 5. november 2012 Oiiiiiii så kjedelig jeg er! Det mest spennende jeg har gjort er sex bak et kjøpesenter midt på natta, og det er den eneste gangen jeg har hatt sex ute eller i offentlighet. Bør kanskje nevnes (bare for å virke litt kulere) at en mann så oss, og kom med oppmuntrende tilrop. Hoho! Alt innenfor husets fire vegger telles ikke som spennende, synes nå jeg!
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 5. november 2012 #37 Skrevet 5. november 2012 x sine besteforeldre sin tredemølle i fart.. Hvordan i himmelens navn klarte dere det?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. november 2012 #38 Skrevet 5. november 2012 x sine besteforeldre sin tredemølle i fart.. Hvordan i himmelens navn klarte dere det? vel du vet utrykket pule som duracellkanin? Det er ikke bare fordi det er kaniner, men fordi det går relativt rakst også. vi hadde mottoet det man vil får man til.. Det gikk så fint så
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. november 2012 #39 Skrevet 5. november 2012 x sine besteforeldre sin tredemølle i fart.. Hvordan i himmelens navn klarte dere det? Dette lurer jeg også på.. Får merkerlige bilder i hodet her :-p hehe
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 5. november 2012 #40 Skrevet 5. november 2012 x sine besteforeldre sin tredemølle i fart.. Hvordan i himmelens navn klarte dere det? vel du vet utrykket pule som duracellkanin? Det er ikke bare fordi det er kaniner, men fordi det går relativt rakst også. vi hadde mottoet det man vil får man til.. Det gikk så fint så Men var det godt?!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 5. november 2012 #41 Skrevet 5. november 2012 x sine besteforeldre sin tredemølle i fart.. Hvordan i himmelens navn klarte dere det? vel du vet utrykket pule som duracellkanin? Det er ikke bare fordi det er kaniner, men fordi det går relativt rakst også. vi hadde mottoet det man vil får man til.. Det gikk så fint så Men var det godt?! Men han var alt alltid godt
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #42 Skrevet 5. november 2012 I en bilvaskeautomat mens bilsen ble vasket (kjekt å få gjort noe nyttig imens), i en bakgård, i en offentlig park, i hagen midt på lyse dagen med innsyn, og i sofaen mens vi hadde besøk sittende sammen med oss.
stearin Skrevet 6. november 2012 #43 Skrevet 6. november 2012 På en (og mange forskjellige) parkeringsplasser både inni og utenfor bilen. Og PÅ bilen, som var en liten sportsbil. Bak buskene ved en bygning i Bryn i Oslo, ikke veldig sentralt, men var spennende likevel. Og noen forbipasserende, som jeg ikke tror så noe. I hybelen til eksen mens han hadde besøk av en kompis som lå på en madrass rett vedsiden av hans seng.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #44 Skrevet 6. november 2012 Offentlig svømmebasseng i Spania, midt på dagen. Spisebordet til svigers på hytta. De andre lå og sov.. Det var risky! De er i tillegg daukristne...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #45 Skrevet 6. november 2012 Eksen min ville ha sex overalt, og vi hadde derfor -sex i hagen med fullt innsyn -sex i ett basseng i Bulgaria midt på lyse dagen -i en hage til noen naboer -på Color line stadion -på doen på stadion under en kamp mens moren hans stod i do-kø (Gud velsign hennes minne!) Mange andre steder også, men jeg har fortrengt det, jeg kan ikke fordra fyren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå