Gå til innhold

Inspirert! Hvor er den rareste plassen du har hatt sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det vel i en traktor da jeg var 15. Hehe. Meget ubehagelig.

Fortsetter under...

Skrevet

Inntil et tregjerde med en spiker i ryggen.. og etterpå i høyet og det å grave ut høy fra trusa/underlivet var ikke så jævlig gjillt akkurat..

Skrevet

På sofaen til svigermor... Isj.

Skrevet

I en buss. Mens den gikk.

Vi satt bakerst og det var noen få passasjerer igjen foran.

Sånn går det når det går lang tid mellom hver gang man ser hverandre, og er tøff på sms (må vel si at jeg egentlig var tøffere på meldinger enn jeg var i virkeligheten, men har man først sagt A, så baller det raskt på seg så det blir B også...).

Skrevet

Her var det enten den gangen i en gapahuk midt i skokgsområde i en park, eller den gangen i bøttekottet på danskebåten :D

Skrevet

Her er det vel i en traktor da jeg var 15. Hehe. Meget ubehagelig.

Haha! Jeg var bak en traktor i minusgrader. Kan ikke anbefales.

Annonse

Skrevet

En trampoline i svigermor sin hage...

Skrevet

Har mange slike :)

Blant annet bakpå en slik syden sykle båt. Vi ble fersket av andre turister :)

Skrevet

Ballrommet på mcdonalds :o

Hehe. Gøy...men må da ha vært litt komplisert ?
Skrevet

På en kirkegård midt i sentrum.. (ja, respektløst og creepy).

I en buss, do på en ferge, utsiktsplass og i en bil som stod parkert i svigers sin garasje :P

Og ja.. i en sånn oppgang/trang inngang utendørs, inn til en bolig med flere leiligheter, midt i sentrum.

Skrevet

I en buss, do på en ferge, utsiktsplass og i en bil som stod parkert i svigers sin garasje :P

Og ja.. i en sånn oppgang/trang inngang utendørs, inn til en bolig med flere leiligheter, midt i sentrum.

Minner litt om sex and the city..men han fyren som blei kåt av å tenke på å bli ferska. Jeg tenker at folk som holder på slik har et større behov for å vise seg og skryte av sexen enn å faktisk nyte den.
Skrevet

I ei gate mellom to parkerte biler på natta..

Annonse

Skrevet

I en trapp, i en traktorhenger, på kjøkkenbordet

Skrevet

Minner litt om sex and the city..men han fyren som blei kåt av å tenke på å bli ferska. Jeg tenker at folk som holder på slik har et større behov for å vise seg og skryte av sexen enn å faktisk nyte den.

Haha, vel.. du tok feil i mitt tilfelle ;)

Dette var i mine yngre dager og jeg hadde ikke sex for å bli ferska eller fordi jeg tente på tanken, men fordi man gjerne ikke ville vente når man var ung og forelska og da hadde man seg der man fant en mulighet..

Men hva gjør fru prippen inne på denne tråden? Man skulle vel ikke dømme noen her?

Og ps, jeg har aldri hatt behov for å skryte, jeg svarte på et sp.mål her inne som alle andre.. men det var litt gøyt å mimre.

Skrevet

på en flystripe på fiji (midt på natta så var jeg med en gutt og vi gikk over flystripen til å komme til andre siden av øya...klarte ikke å holde oss nei..)

i en åpen båt i båthavnen her midt i sesongen...

på en skogsti

Skrevet

Kirkegård, svigermors seng, på badet på fest + + Det meste som 16-17-åring ;)

Skrevet

Ute på kaia bak en kontainer, i ett busskur, på kino på bakerste rad, bak et partytelt(å vi trodde ingen så skyggene!!...??)

Skrevet

I en badstu. Fikk nesten åndenød :P Og den andre fikk brannmerker på knærne :D

Skrevet

RARESTE må være da eksen var i militæret og jeg besøkte han, vi hadde sex i den "gassbua" der de blir gasset for å se hvor mye de tåler... eeeh...

lekerommet på dolly dimples :-/

Skrevet

Nytelse eller ikke, spenning kalles det enn bare i gode gamle sengen hjemme med gardinene trukket for ;)

Skrevet

Nytelse eller ikke, spenning kalles det enn bare i gode gamle sengen hjemme med gardinene trukket for ;)

Og jeg er ikke hun som skrev det.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

I vaktbua til Garden (ved siden av slottet)...

Skrevet

Ballrommet på mcdonalds :o

Hehe. Gøy...men må da ha vært litt komplisert ?

Nei, ikke komplisert, bare moro og litt skummelt .. Var i andre etasje som var stengt for kvelden, så var jo ingen der, men kunne ha kommet noen nedenfra .. Ville nok ikke gjort det nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...