Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Her er det vel i en traktor da jeg var 15. Hehe. Meget ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Inntil et tregjerde med en spiker i ryggen.. og etterpå i høyet og det å grave ut høy fra trusa/underlivet var ikke så jævlig gjillt akkurat..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 I en buss. Mens den gikk. Vi satt bakerst og det var noen få passasjerer igjen foran. Sånn går det når det går lang tid mellom hver gang man ser hverandre, og er tøff på sms (må vel si at jeg egentlig var tøffere på meldinger enn jeg var i virkeligheten, men har man først sagt A, så baller det raskt på seg så det blir B også...).
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Her var det enten den gangen i en gapahuk midt i skokgsområde i en park, eller den gangen i bøttekottet på danskebåten
millemille Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Her er det vel i en traktor da jeg var 15. Hehe. Meget ubehagelig. Haha! Jeg var bak en traktor i minusgrader. Kan ikke anbefales.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 En trampoline i svigermor sin hage...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Har mange slike Blant annet bakpå en slik syden sykle båt. Vi ble fersket av andre turister
ana_fi_hob_ Skrevet 5. november 2012 #10 Skrevet 5. november 2012 Ballrommet på mcdonalds Hehe. Gøy...men må da ha vært litt komplisert ?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #11 Skrevet 5. november 2012 På en kirkegård midt i sentrum.. (ja, respektløst og creepy). I en buss, do på en ferge, utsiktsplass og i en bil som stod parkert i svigers sin garasje Og ja.. i en sånn oppgang/trang inngang utendørs, inn til en bolig med flere leiligheter, midt i sentrum.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #12 Skrevet 5. november 2012 På en kirkegård midt i sentrum.. (ja, respektløst og creepy). I en buss, do på en ferge, utsiktsplass og i en bil som stod parkert i svigers sin garasje Og ja.. i en sånn oppgang/trang inngang utendørs, inn til en bolig med flere leiligheter, midt i sentrum. Minner litt om sex and the city..men han fyren som blei kåt av å tenke på å bli ferska. Jeg tenker at folk som holder på slik har et større behov for å vise seg og skryte av sexen enn å faktisk nyte den.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #13 Skrevet 5. november 2012 I ei gate mellom to parkerte biler på natta..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #14 Skrevet 5. november 2012 I en trapp, i en traktorhenger, på kjøkkenbordet
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #15 Skrevet 5. november 2012 På en kirkegård midt i sentrum.. (ja, respektløst og creepy). I en buss, do på en ferge, utsiktsplass og i en bil som stod parkert i svigers sin garasje Og ja.. i en sånn oppgang/trang inngang utendørs, inn til en bolig med flere leiligheter, midt i sentrum. Minner litt om sex and the city..men han fyren som blei kåt av å tenke på å bli ferska. Jeg tenker at folk som holder på slik har et større behov for å vise seg og skryte av sexen enn å faktisk nyte den. Haha, vel.. du tok feil i mitt tilfelle Dette var i mine yngre dager og jeg hadde ikke sex for å bli ferska eller fordi jeg tente på tanken, men fordi man gjerne ikke ville vente når man var ung og forelska og da hadde man seg der man fant en mulighet.. Men hva gjør fru prippen inne på denne tråden? Man skulle vel ikke dømme noen her? Og ps, jeg har aldri hatt behov for å skryte, jeg svarte på et sp.mål her inne som alle andre.. men det var litt gøyt å mimre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #16 Skrevet 5. november 2012 på en flystripe på fiji (midt på natta så var jeg med en gutt og vi gikk over flystripen til å komme til andre siden av øya...klarte ikke å holde oss nei..) i en åpen båt i båthavnen her midt i sesongen... på en skogsti
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #18 Skrevet 5. november 2012 Kirkegård, svigermors seng, på badet på fest + + Det meste som 16-17-åring
Lillestoredeg Skrevet 5. november 2012 #19 Skrevet 5. november 2012 Ute på kaia bak en kontainer, i ett busskur, på kino på bakerste rad, bak et partytelt(å vi trodde ingen så skyggene!!...??)
Kjærepære Skrevet 5. november 2012 #20 Skrevet 5. november 2012 I en badstu. Fikk nesten åndenød Og den andre fikk brannmerker på knærne
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #21 Skrevet 5. november 2012 RARESTE må være da eksen var i militæret og jeg besøkte han, vi hadde sex i den "gassbua" der de blir gasset for å se hvor mye de tåler... eeeh... lekerommet på dolly dimples :-/
Toocute Skrevet 5. november 2012 #22 Skrevet 5. november 2012 På en kirkegård midt i sentrum.. (ja, respektløst og creepy). I en buss, do på en ferge, utsiktsplass og i en bil som stod parkert i svigers sin garasje Og ja.. i en sånn oppgang/trang inngang utendørs, inn til en bolig med flere leiligheter, midt i sentrum. Minner litt om sex and the city..men han fyren som blei kåt av å tenke på å bli ferska. Jeg tenker at folk som holder på slik har et større behov for å vise seg og skryte av sexen enn å faktisk nyte den. Nytelse eller ikke, spenning kalles det enn bare i gode gamle sengen hjemme med gardinene trukket for
Toocute Skrevet 5. november 2012 #23 Skrevet 5. november 2012 På en kirkegård midt i sentrum.. (ja, respektløst og creepy). I en buss, do på en ferge, utsiktsplass og i en bil som stod parkert i svigers sin garasje Og ja.. i en sånn oppgang/trang inngang utendørs, inn til en bolig med flere leiligheter, midt i sentrum. Minner litt om sex and the city..men han fyren som blei kåt av å tenke på å bli ferska. Jeg tenker at folk som holder på slik har et større behov for å vise seg og skryte av sexen enn å faktisk nyte den. Nytelse eller ikke, spenning kalles det enn bare i gode gamle sengen hjemme med gardinene trukket for Og jeg er ikke hun som skrev det.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 5. november 2012 #24 Skrevet 5. november 2012 I vaktbua til Garden (ved siden av slottet)...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #25 Skrevet 5. november 2012 Ballrommet på mcdonalds Hehe. Gøy...men må da ha vært litt komplisert ? Nei, ikke komplisert, bare moro og litt skummelt .. Var i andre etasje som var stengt for kvelden, så var jo ingen der, men kunne ha kommet noen nedenfra .. Ville nok ikke gjort det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå