Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Hei jenter Jeg synes jeg ser en strek her, muligens skyggestrek...så den litt bedre selv enn det det er på bildet...men vil gjerne ha second opinion... Føler jeg har sett meg blind på tester nå jeg :( Vil såååå gjerne at den skal være positiv!
Februargullet2013 Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 jeg er usikker,men for meg ser den Negativ ut
Mamma til 2 + lille ups... Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Rediger bildet litt, mer kontrast osv.. Da er det lettere for deg å se om det er noe der '
Symbio Skrevet 5. november 2012 #4 Skrevet 5. november 2012 Jeg tror jeg ser noe, men det er veldig veldig svakt!
Gjest Trulte med to små Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 Om testen blir sterkere er det et bra tegn! Jeg ser også "noe" der, men det er veeeldig svakt. Kan være begynnelsen på noe da!
*Kengumamma* Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Ser ingenting. Hvorfor kjøper du ikke en digital test?
♥marita&jentene♥ Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 syns jeg kan se en veldig svak strek så du får krysse fingrene og håpe at der er noe:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #8 Skrevet 5. november 2012 Har forsøkt å redigere bildet, virker som det er noe veldig svakt men blir liksom ikke så mye lettere å se allikevel :S Vil ikke bruke digital test før jeg får en mye klarere strek, har forstått det sånn at de slår ut senere enn vanlige?! Og blir jo ekstra deppa hvis det lyser "ikke gravid" mot meg
Anette1987 Skrevet 5. november 2012 #9 Skrevet 5. november 2012 Eg og har hatt en lignende sånn strimmel i dag! Veldig vanskelig å tyde de! Men kjører på med en test hver dag eg.. Korti har du ikm då? Eg har torsdag/fredag.. Lykke til hvertfall
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Hadde IKM på søndag :S Så 2 dager på overtid Får bare krysse fingrene og vente å se Takk takk Lykke t du og:)
Prøvekanin86 Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 Jeg ser også 2 streker, ser litt ut som mine streken første gangene og jeg var gravid:) Ta en rfsu eller digital du:) Så får du hvertfall et ordentlig svar. Får du negativ på digital nå kan du jo vente en uke eller noe og prøve igjen, kan være lite hcg bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå