Gå til innhold

Idag skal jeg og Samboeren på svangerskapkurs :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

samboeren min og jeg tok det kurset sist gang. 5timer en kveld på ahus 500kr,- det var tørt og kjedelig :P visste alt fra før, men likevel godt å få det bekreftet ;) beste med hele kurset var omvisning på fødestuen

Lurer på å delta på ett slikt kurs i Stavanger neste torsdag. Er snart i uke 28, og ser det er anbefalt 1-2 måneder før termin. Vet ikke om det er vits å prøve dette eller om vi skal la være. Samboeren min har vært med på fødsel en gang før men det er første gang for meg.

Kjenner jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre, han sier det er opptil meg, han er med.

Er litt engstelig for fødselen.

Vi var på svangerskapskurs med førstemann.. Lærte ingenting nytt. Det meste hadde jeg allerede lest på nett :) det jeg i etterkant skulle lnske de snakka mer om er når barn må tas med tang eller vakuum.. Det ble bare nevnt i en bisetning på omvisningen på sykehuset.. "Slik ser en sugekopp ut, men den får vi sjelden bruk for".. Da det ble vakuum for meg fikk jeg panikk og taklet det ikke særlig bra. Visste ingenting om det.

Ellers var det kanskje litt tørt og drygt, men koslig å komme ut og treffe andre i samme situasjon :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...