Gå til innhold

Går bare og venter på kvalmen jeg...

Anbefalte innlegg

Og det er litt slitsomt... Kjenner liksom etter hele tiden.

Grunnen var at jeg var kvalm i forrige svangerskap og bare "forventer" at det skal komme denne gangen også. Kom vel rundt midten av uke 6 sist eller noe...

Bare har en følelse av at kvalmen kommer uke 6 for de fleste, så venter i spenning...

Fortsetter under...

Kos deg imens du ikke har kvalme ;)

Åjaaaa, det gjør jeg ;) Plutselig er kvalmefrie dager over... Eller så går det bra :)

Ja, jeg slapp helt unna jeg, merkelig nok ;)

Likte det ikke til å begynne med, men det er egentlig helt greit det også, hehe.

Jeg "forventer" på en måte at kvalmen skal komme jeg også...

Første svangerskap og har hatt et par kvelder den har kommet over meg, men føler først og fremst et ubehag i kroppen... :(

Krysser fingrene for at du slipper denne gangen :)

Annonse

Huff ja jeg gruer meg så fryktelig til den kvalmen setter inn :-( har absolutt ikke tid til det!!! Akkkkk.... sist kom den rundt 6+4, nå er jeg 4+5 og stresser med å få gjort unna alt mulig før jeg blir sengeliggende, hehe. Snakk om å planlegge ;-)

Aldri vært kvalm i svangerskap før så regnet med jeg slapp unna nå også. Ikke så helt sikker lenger...tror det var omgangssjuke jeg hadde i går, men kvalmen sitter liksom litt igjen..håper den går over. Har i begge de to andre svangerskapene ønsket meg litt kvalme for liksom å kjenne at det er virkelig, men nå trekker jeg alle slike ønsker tilbake!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...