♥marita&jentene♥ Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Hei Jeg lurer på om det er noen her inne som har gått med kiropraktor for bekkenløsning? Jeg gikk for ca 2 år siden da de fant ut at jeg hadde hengende igjen en låsning fra fødsel og graviditet i 2008, nå er jeg gravid på nytt skal straks over i 2.tri. og har siden uke7 gått rundt med småvondt i ryggen som forverer seg hver gang jeg glemmer meg og er uforsiktig, nå syns jeg det bare blir verre og verre, har fått henvisning til fysioterapi men har dårlig erfaring med de, og lurer derfor på om det er noen her som har prøvd kiropraktor til dette?
Oktoberbabyen Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 jeg går fast til kiropraktor, har gått siden uke 19 pga vondt i rygg, bekken og hofte med stråling ned i benet. Hun fikser det uten problemer, og jeg er da smertefri og har ingen problemer med bevegelighet de neste ukene frem til det stivner litt og litt igjen og det er på tide med ny time.
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Jeg går til kiropraktoren pga låsning i bekken og korsrygg. Hjelper veldig godt det
Cecilie 83 Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Hei Jeg lurer på om det er noen her inne som har gått med kiropraktor for bekkenløsning? Jeg gikk for ca 2 år siden da de fant ut at jeg hadde hengende igjen en låsning fra fødsel og graviditet i 2008, nå er jeg gravid på nytt skal straks over i 2.tri. og har siden uke7 gått rundt med småvondt i ryggen som forverer seg hver gang jeg glemmer meg og er uforsiktig, nå syns jeg det bare blir verre og verre, har fått henvisning til fysioterapi men har dårlig erfaring med de, og lurer derfor på om det er noen her som har prøvd kiropraktor til dette? Anbefaler at du tar deg en tur til kiropraktor ja! Jeg fikk tidlig problemer med bekkenløsning og begynte å gå til behandling på OK-klinikken på Majorstuen. Jeg går til en kiropraktor der som heter Catherine, og hun er superflink!!! Etter behandlig hos henne føles både bekkenet og korsryggen mye bedre og spenninger i nakken forsvinner også raskt. Jeg anbefaler alle gravide å gå hit, er helt sikker på at behandlingen her har gjort svangerskapet mitt mye lettere, så begge tomler opp! Har nå 7 uker igjen av svangerskapet og jeg går til henne ca 1 gang i uken. Skal definitivt fortsette med det frem til fødsel og når babyen kommer skal han hit og få en undersøkelse han også, hi hi :-) Lykke til!!
Snupi27 Skrevet 12. desember 2012 #5 Skrevet 12. desember 2012 Jeg var hos kiropraktor i uke 7 =) ikke noe problem. Jeg sa jeg var gravid. Og da sa han at han hadde behandlet kona si under hele graviditeten så det var ikke farlig =)
♥marita&jentene♥ Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2012 Ja jeg har nå gått med kiropraktor i ca 1.mnd og bekkenlåsninga har begynt å gå tilbake.. Håpet både for meg og kiropraktor er at jeg skal klare meg uten, men jeg kunne ikke se vekk fra at jeg måtte gå helt til ungen er ute:) Bekkenløsninga er det desverre ikke så mye å gjøre med, ikke ennå i alle fall, men håpet er at den ikke blir verre enn det den er nå.... Prøver å vere flink å gå turer og gjøre øvelser som jeg fikk forrige gang så det ikke blir noe verre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå