chiqita Skrevet 5. november 2012 #1 Skrevet 5. november 2012 Har fått inn noen penger på konto som jeg ikke aner hva er, står : "BUYPASS ORIGINATOR AS" Hva er det???
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #2 Skrevet 5. november 2012 Har fått inn noen penger på konto som jeg ikke aner hva er, står : "BUYPASS ORIGINATOR AS" Hva er det??? Norsk tipping..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2012 #3 Skrevet 5. november 2012 Det er nok norsk tipping ja, for den dingsen vi bruker å putte kortet inni for å tippe hjemmefra heter buypass..
chiqita Skrevet 5. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2012 Hehe, nå følte jeg meg litt dum.. Jaja, så bra a t jeg har vunnet litt i lotto da, kommer jo godt med nå før jul
chiqita Skrevet 5. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2012 Viktigere: Hvor mye er det? Langt nær så mye som jeg VIL vinne i lotto, mangler noen nuller bak der... Men ble litt i allefall
bærtæ Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Norsk tipping bruker betale ut på denne tiden til alle de som har premier stående. Fikk ifjor, desverre ingenting iår.. Kos deg med pengene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå