Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har tips om hvordan man kan lindre ubehaget ved oppblåsthet? Er 14+0. Det er vondt og slitsomt... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært mye borti det samme, men har ennå ikke funnet noe som hjelper... Er selv 13+0.

Fint hvis noen har tips...

Skrevet

samme her!

min løsning har hvert en saftis på kvelden. vet ikke hvorfor, kanskje bare oppi hode mitt ;) men jeg føler jeg bare må ha noe isklaldt i magen ;)

Skrevet

samme her!

min løsning har hvert en saftis på kvelden. vet ikke hvorfor, kanskje bare oppi hode mitt ;) men jeg føler jeg bare må ha noe isklaldt i magen ;)

Verdt å prøve :D Hehe

Skrevet

Det som hjelper meg er å være føre var. Spise masse svisker, drikke mye vann, Kiwi, fiber,gå en tur og ting som hjelper mot å bli forstoppet. For det er de dagene jeg ikke kommer meg på do som er værst i forhold til oppblåsthet!

Skrevet

Nei desverre, jeg var kjempeoppblåst i de ukene der.. og det ga seg egentlig ikke ordentlig før rundt uke 21.. er nå i uke 24. Man må bare vente:) Med mindre du har matallergier som bør sjekkes ut..

Skrevet

Vil også gjerne ha tips!!

Noen kvelder er det så ille at det eneste som hjelper er å legge seg...;-(

Skrevet

Okey, nei jeg har ingen matallergi.. Da får jeg heller bare holde ut da. Jeg har absolutt ingen andre plager, så jeg får se på dette som å være heldig. Men enig med deg 4Hjerter, jeg orker ikke gjøre noe på kveldene. Man blir litt asosial... Og heller ikke noe sengekos :/ Så er litt triste dager for tiden. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...