Gå til innhold

OH boy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde ikke det skulle være så "vondt" med EL... ??? Forrige mnd var 1 pp og fikk positiv EL test men skjønte i etterkant at kroppen ikke slapp noe egg for fikk positiv tester flere gg samme pp. Like optimistisk denne mnd og i går og dag har jeg hatt skikkelige tak i magen, sånn mensen var i gamle dager uten p-piller. Som mange andre her inne håper vi så inderlig at pilen treffer midt i målskiven he he:-) Har en mann som er bortreist i dag til i morgen men håper innsatsen lørdag og søndag gjør susen og selvfølgelig imorgen ogsånår han er tilbake! Please kan vi alle få to streker snart??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro det var strutseegg som ble sluppet innimellom...

Ikke digg, nei :)

Skrevet

Hadde skikkelig vond EL jeg også hele lørdag og søndag ble også skikkelig kvalm i tillegg :/ men håper det klaffer ;) for smertene gikk bort søndag, og var helt fin

Skrevet

Ha ha, strutseegg, du kan få sagt det!! Det er jo til og med ømt å sette seg ned på stolen på jobb!! Ble faktisk uggen på kvelden lørdag og i går. I dag enda verre på jobb så nå ble jeg egentlig glad for å høre at det var fler så jeg slipper omgangssyke:-)) Kjære kropp: slipp egget....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...