Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Skal ha muntlig eksamen, og gruer meg fælt. Sist jeg skulle ha det så fikk jeg fulstednig jernteppe. Forsto ikke hva dama sa en gang, var som om hun prata et annet språk. Visste ikke hvem jeg var og hva jeg gjorde der. Rommet snurra. Jeg begynte å hyperventilere og gråte. Gikk ikke så bra med andre ord. Det til tross for at jeg var kjempeforberedt til eksamen og hadde stålkontroll på stoffet. Er redd for at det samme skal skje igjen. Og fikk tips om å prøve sobril el. Men, er det sånn at man blir sløv i hodet av disse tablettene? For det er ganske uheldig det også.
L-8 Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Jeg fikk vival for eksamensangst på vgs. Det endte opp med at jeg snøvlet meg gjennom eksamen og gjorde det svært dårlig. Fikk fritak for muntlig eksamen etc... I dag holder jeg gjerne taler og er snart ferdig utdannet lektor, så det ER fullt mulig å gjøre noe med det, selv uten bruk av sentrslnervestimulerende ;-)
Tigerpote Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Prøv betablokkere istedet. Vival, Sobril og slikt er jo sederende.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Prøv betablokkere istedet. Vival, Sobril og slikt er jo sederende. Jeg er kanskje litt uvitende nå. Men hva er betablokkere?
Gjest Antarctica Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Spør om det er lov å ta med en bisitter, heller, kanskje?
Tigerpote Skrevet 4. november 2012 #6 Skrevet 4. november 2012 Prøv betablokkere istedet. Vival, Sobril og slikt er jo sederende. Jeg er kanskje litt uvitende nå. Men hva er betablokkere? Neida du er ikke uvitende Betablokkere er en blodtrykksmedisin som senker puls og blodtrykk, og motvirker rødming. Feks Inderal retard er en betablokker som med fordel kan brukes dersom man har sosial angst, angst for muntlige eksamener, fremføringer osv. Du vil bli roligere i kroppen men du vil ikke bli "full" hvis du skjønner. Men du burde prøve å ta medisinen et par ganger først slik at du vet hvordan du reagerer på den. Snakk med legen din. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #7 Skrevet 4. november 2012 Prøv betablokkere istedet. Vival, Sobril og slikt er jo sederende. Jeg er kanskje litt uvitende nå. Men hva er betablokkere? Neida du er ikke uvitende Betablokkere er en blodtrykksmedisin som senker puls og blodtrykk, og motvirker rødming. Feks Inderal retard er en betablokker som med fordel kan brukes dersom man har sosial angst, angst for muntlige eksamener, fremføringer osv. Du vil bli roligere i kroppen men du vil ikke bli "full" hvis du skjønner. Men du burde prøve å ta medisinen et par ganger først slik at du vet hvordan du reagerer på den. Snakk med legen din. Lykke til! Da skal jeg ta en prat med legen min. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå