Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Til et vennepar:) har tenkt og tenkt, men jeg er så dårlig på sånne ting:(
skyblue Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Noe vi fikk var bla Stumtjener og medisinskap m litt innhold Kjøpt på IKEA begge to
Appelsinpiken Skrevet 5. november 2012 #5 Skrevet 5. november 2012 jeg har nettopp flyttet inn i nytt hus, og om folk MÅ gi meg noe så foretrekker jeg ting som kan brukes/spises/drikkkes. Styr unna pyntesaker og annet dill (generelt ting som skal stå fremme) med mindre du er 110% sikker på at de ønsker seg dette.
Gjest Mentha Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Bak en favorittkake, skriv "gratulerer med nytt hus" eller noe lignende med gelefarger, og ta med en pen blomst. Hadde jeg flyttet og stått på hodet i hundrevis av esker ville jeg ønsket meg noe godt å spise og noe pent å se på, ikke enda mer ting jeg må finne en plass til. Med mindre det er noe spesifikt du vet de ønsker seg. Men det er meg da.
Kreativetips Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 En sikker vinner er forbruksvarer- der kan du ikke ta feil! Man har alltid bruk for sukker, krydder, vaskepulver mel, dip-mixer, kaffe, te osv! Legg alt ned i en bolle og ta cellofan rundt Enkelt og greit! Her finner du en del tips: http://creativefun4you.blogspot.no/2013/11/innflyttningsgave-til-studenten.html , siktet mest mot en student men det kan jo være du får litt inspirasjon Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå