Gå til innhold

De murringene..men ved rumpa for guds skyld..hehe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha aldri hørt om during i underliv og rumpe før og plutselig ser jeg innlegget ditt likt som mitt :) ha ha . Vi kan jo late som det er et fødselstegn kanskje da i hvertfall he he :)

Ha ha aldri hørt om during i underliv og rumpe før og plutselig ser jeg innlegget ditt likt som mitt :) ha ha . Vi kan jo late som det er et fødselstegn kanskje da i hvertfall he he :)

Murringer i underliv tror jeg er tegn på modning, verre me rumpen..,ungen ska jo ikke ut der...ler høyt!

Annonse

Haha jeg har det samme i musa å rompa jeg er 32uker gravid også har jeg veldig kort livmorhals :(jeg har det så vondt kan ikke ha sammleie engang :(

Oi, den er lei, her frister ikke sex i det hele tatt, kjipt for deg da!

Men er det derfor, fordi du ar kort livmorhals at du har murringer?

39+5 her og har hatt det samme siden i går, men like tjukk i dag gitt ;) Innbilte meg selv at jeg har jo ikke hatt noen luretegn, så det måtte jo bety fødsel snart. Jaja, det blir ihvertfall i løpet av måneden i det minste :)

Annonse

Like tjukk i dag jeg og (eller jeg blir jo tjukkere hvor hver time som går:) ) så ikke noe fødetegn ha ha. Har time på ahus nå med kontroll av leie , blodtrykk og urin, så lenge de to sistnevnte er under kontroll så blir det ikke noe form for igangsetting eller denslags :) 10 dager igjen nå...halleluja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...