Gå til innhold

Jeg vet de er tygge innider å tåler en del...

Anbefalte innlegg

Har en på to år, som sa: Her kommer en hard kos, så slengte han bakhodet i magen på meg! Tårene sprutet, og jeg kjente det både var pga det var ondt og redd! Papsen er på jobb, så jeg er alene...

Heldigvis er det en livlig gutt innider, som sa ifra til mamma at jeg er her ennå, men ble jo mest redd for om han ble skadet på noe måte... Dere vet hvordan det er regner jeg med..? Jeg vet jo at de tåler kjempemye! Har jo hørt noen som datt rett på magen. Alt gikk bra.

Jeg har forresten ekstreme kynnere etterpå... er godt over 1 time siden det skjedde, å d strammer seg veeeeeeeeeeldig.

Hva tenker dere om dette??

Fortsetter under...

jeg tenker at det sikkert har gått bra :) det er jo fostervann inni der som beskytter barnet, men ta en tlf til føden og spør om du skal forholde deg på noen spes måte? vi her inne er ikke akkurat ekspert panel.. :)

Nei, jeg er litt sånn... skal ikke plage føden jente... er sikkert ikke noe liskom.. men ubehagelig var det! Tenkte jeg kan heller ta en tlf til jordmor i morgen eller legen for en liten prat...

Skjønner du ikke hva hun skriver?

Han har det nok helt fint HI! Jeg datt på magen med en trapp, baby var helt ok. Det de var redde for da, pga fallet, var morkaken, og den tror jeg nok ikke ble berørt av den store "klemme "... :) Så det går nok bra så lenge du kjenner liv og så lenge du ikke får skikkelige smerter. Kynnere er vanlig når en får et dult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...