Gå til innhold

Emil Christoffer,Liam Mathias eller Lucas Leander?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liam Mathias blir litt tungt, og personlig synes jeg ikke Liam passer her i Norge.

Lucas er fint, men Leander synes jeg ikke noe om.

Så derfor går min stemme til Emil Christoffer, som er fint og klinger bra sammen :)

Annonse

Tusen takk for svar :). Er veldig vanskelig, men vi har valgt bort Liam Mathias nå,er enig med snartmamma2013 at det blir kanskje litt rart at han skal slutte og begynne på samme bokstav.

Så nå er Det Emil Christoffer eller Lucas Leander som det blir :)

Da hadde jeg valgt Emil Christoffer, fordi det er så maaaaaaange som heter Lucas Leander.. Så selvom det er maaaaange som heter Emil, så er Christoffer litt mer sjeldent for tiden ihvertfall :)

Annonse

Emil Christoffer - helt klart. Synes det klinger best, rett og slett (og er ikke begeistret for verken Liam eller Leander)

Ang at så mange heter Lucas Leander - så er det i følge SSB 34 personer med denne kombinasjonen.

(

Resultat av navnesøk

Du søkte på mannsnavnet: Lucas Leander

Det er 2112 menn som har Lucas som første fornavn.

Det er 34 menn som har Lucas Leander som fornavn.)

Det er 27 som heter Emil Christoffer - så antallet er ikke så langt unna.

Tusen takk for all hjelpen :) Vi har bestemt at han skal hete Emil Lucas, da får vi et navn hver :). Synes det er fint jo mer jeg hører det :). Tusen takk for all god hjelp. Nå skal vi kose oss med barna våre. Lykke til alle Sammen med deres barn og navnvalg :)

Gjest Mammantil2prinser

Tusen takk for all hjelpen :) Vi har bestemt at han skal hete Emil Lucas, da får vi et navn hver :). Synes det er fint jo mer jeg hører det :). Tusen takk for all god hjelp. Nå skal vi kose oss med barna våre. Lykke til alle Sammen med deres barn og navnvalg :)

Så bra dere bestemte dere :)

Nå har dere jo også bestemt dere, men jeg skal være helt ærlig.

Jeg synest ikke Emil Lucas klang bra i det hele tatt, men Lucas Emil (uttalt emiiil) passet mye bedre i den rekkefølgen :) men altså, det. Jo deres valg å dere har bestemt dere. Å det er to flotte navn :)

Gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...