SagflisiHåret Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 En liten seier for meg. Er jo gørrkvalm men har ikke hengt over doskåla idag:) Snart 13 uker, håper på bedre tider fremover...
2010 Mammaen Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Så bra! Krysser fingrene for at det varer!
zassy ☆ Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Å hurra for deg, håper du går mot bedre tider
SagflisiHåret Skrevet 5. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2012 Det holdt i to dager før jeg sto over do og magen vrengte seg:( men prøver å tenke positivt, dette MÅ bli bedre snart. Det er på en fæl måte godt å vite at mange andre gravide er i samme situasjon ( men hvor i hellvete er dere i virkeligheten? ikke i min omgangskrets iallefall)
GBridget Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Jeg er her:-) Men kjenner heller ingen i den virkelige verden som er så dårlige... Uke 12+1 og hadde 10 min uten kvalme i dag. Lykke:-) Kanskje det snur snart nå. Sist var jeg mye bedre rundt uke 14. Håper dette stemmer denne gangen også. Høres ut som du også er på bedringens vei nå:-)
Gjest pizzadilla Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 da håper vi det varer for deg:-) Jeg hadde ukontrollert oppkast i fra uke 5-9..Den siste uken har jeg pælmet to glass vann på dagens første dobesøk og tenkt på noe kjempekvalmt og spydd. Etter det har jeg stort sett klart meg UTEN å spy hele dagen:-) Har seff et par dager hvor jeg spyr en eller to ekstra ganger, men det fungerer:-P Høres ut som om jeg har bulimi, men er bare kvalm og gravid:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå