Gå til innhold

Har prøvd masse kjerringråd i dag..

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hart sex, å han kom inni meg å lå m d i 15 min..

Spist masse ananas å drukket kanelte med extra kanel i, fått masert føttene å masse på d punktet som går på livmoren, masert et punkt på hendene å i ganen..

Åså har jeg gått trapper..

Har gått m småe rier å 1 cm åpning siden onsdagen så håper på litt fortgang nå :) har heller ingen livmorhals igjen så er helt moden :)

Er 39+2 i dag å har svangerskapsdiabetes så blir sotn igang uti eller slutn av uken som kommer hvis d ikke skjer selv...

Fortsetter under...

Hr å prøvd det meste av kjærringråd, mye kanel, ananas, modningsakupunktur, gå i trapper, vaske huset/skap/vindu (you name it), mye senge"kos", bringebærkapsler.......

Mn er i uke 38+ 5- så kan jo umulig være moden enda, siden ingenting funker:p

Må vell bare smørre meg med litt ekstra tolmodighet.... Håper det funker bedre for deg;) lykke til....

Hvordan klarer du å holde det inne så lenge? Jeg sliter med den biten for jeg klarer ikke å ligge på rygg og hvertfall ikke med rumpa høyt uten å bli uvel :P

La meg med rumpa på en sammenbrettet dyne.. Ganske ubehagelig så klarte ikke ligge mer en 15 min.. :)

Annonse

Hr å prøvd det meste av kjærringråd, mye kanel, ananas, modningsakupunktur, gå i trapper, vaske huset/skap/vindu (you name it), mye senge"kos", bringebærkapsler.......

Mn er i uke 38+ 5- så kan jo umulig være moden enda, siden ingenting funker:p

Må vell bare smørre meg med litt ekstra tolmodighet.... Håper det funker bedre for deg;) lykke til....

Ja jeg trodde jo kanskje at ting skulle fungere siden jeg er helt moden å har såne småe rier å 1cm åpning, men nejda.. Ingen ting som funker.. Har vert på fotsoneterapi å jeg har masert magen også.. Spist sterk mat å vasket, vasket å vasket.. Ja å støvsugd :) men sitter nå enda her med babymagen :)

Får se hva dem sier på sykehuset i dag, er spent på når å hvor jeg blir igangsatt :)

Da blir d mest sannsynlig igangsetting på torsdagen denne uken :)

I verste fall venter dem til mandag, men dem tror d blir torsdag, m balongkateter å en sovetabelett hvis d er tid så jeg får sovet meg opp litt før fødsel :) grugleder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...