Gå til innhold

Kan magen min ha sunket over natten?

Anbefalte innlegg

De siste 2 ukene har jeg vært veldig øm øverst i magen og skrev et innlegg om dette på torsdag da det var helt j***** vondt øverst til høyre av magen.. Smertene var sviende/brennende og det kjentes ut sim jeg hadde blåmerker innvendig.. Jordmor kom hjem her til meg fredags formiddag for da var det så vondt at jeg trodde noe var alvorlig galt. Kunne hverken sitte eller ligge. Vi avtalte at jeg skulle se det ann og det var vanvittig vondt i går også.. MEN, når jeg våknet i dag var det så og si vekke.. kjenner at jeg har vært øm om jeg tar på det, men jeg kan både sitte og ligge, så da lurer jeg på om magen kan ha sunket over natten?? Er 36+2 på vei :).. Håper virkelig den har det, og at jeg snart får noen murringer, slimpropp eller bare NOE tegn på at mordningen begynner.. Vet at det er alt for tidlig å være lei og syte om det osv, men kan bare ikke noe for det.. jeg er utålmodig, bekkenet er helt f***** og nå vil jeg snart ha babyen uuuuut...

Jepp, det var dagens klage fra meg :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987081-kan-magen-min-ha-sunket-over-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...