Gå til innhold

Termin idag 4.november

Anbefalte innlegg

...og ingenting har skjedd. vel kanskje noe, for jeg kjenner mer symptomer som kraftigere kynnere, men ikke så mange flere :) fikk et par "au" igår som jeg ikke har kjent før, men idag har det ikke tatt seg opp. får se til kvelden igjen. Kanskje inatt?? :) eller kanskje ikke før om flere dager.. spennende tider :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987075-termin-idag-4november/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her.. Termin i dag men fint lite skjer.

Mye stanging nedover i natt og vondt i magen, men der stopper det.

Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet..

jepp det ser sånn ut :) håper stadig på tettere antall symptomer hehe

Jeg var til modningsakupunktur fredag.

"Nå tror jeg det skjer noe snart, vi kan jo sette deg opp på mandag for moro skyld, men regner ikke med at det blir nødvendig. Så kommer du mot formodning da er timen gratis", da hun.

Jaja, blir gratis akupunktur på meg da.. :P

Begynnte bare helt plutselig. Er fremdeles litt i sjokk over at han kom ut i dag på termin.

Gratulerer så masse! :)

Ikke mange som er så presise da! Litt sånn; sjekker klokka,, på tide å føde.. Da gjør jeg det. Voila! ;)

Jeg skulle så inderlig ønske at jeg var ferdig med fødingen jeg og..

Annonse

Begynnte bare helt plutselig. Er fremdeles litt i sjokk over at han kom ut i dag på termin.

Ikke mange som er så presise da! Litt sånn; sjekker klokka,, på tide å føde.. Da gjør jeg det. Voila! ;)

Lykke til Grynet ;) !! Tenk at du er ved mål allerede!! ;)

Lykke til Grynet ;) !! Tenk at du er ved mål allerede!! ;)

Hei og takk for sist! :D

Takk for det.. Max 10 dager igjen nå, hehe :)

Uvirkelig at frøkna snart er her :D

Jeg har termin 5. November. Har hatt svake rier på kvelden i går og i forgårs... Og stort sett i hele dag, fra kl 17.00 til ca22.00 kom dem med 6-10 min mellomrom. Men nå har det stoppet helt opp igjen:-(

tror jeg bare har kynnere.. og forstår at de kan vare noen timer for så å forsvinne igjen :) men det er iallefall tegn på at kroppen forbereder seg. Er trøtt nå, men regner ikke med å få sovne nå likevel :/ kanskje det starter opp igjen hos deg senere i natt :)

AquaGrownup og Grynet:) hvordan går det med dere? Skjedd noe nytt? Etter å hatt svake rier stort sett i hele går, har det stoppet fullstendig opp igjen:-( Termin i dag... Har hatt flere runder med rier som stopper så nå kommer jeg ikke til å tro at fødselen er i gang før jeg ligger og vrir meg som en stukket gris...

AquaGrownup og Grynet:) hvordan går det med dere? Skjedd noe nytt? Etter å hatt svake rier stort sett i hele går, har det stoppet fullstendig opp igjen:-( Termin i dag... Har hatt flere runder med rier som stopper så nå kommer jeg ikke til å tro at fødselen er i gang før jeg ligger og vrir meg som en stukket gris...

Her er det fødselstegn på gang :) :) det fortsatte i hele natt (føler jeg iallefall) og idag har jeg brun utflod!! har ikke hatt utflod what so ever hele svangerskapet så jeg er igang :) det har roet seg igjen nå en times tid.. skal til lege om 1 time og da skal hun sjekke meg!

Annonse

Her er det fødselstegn på gang :) :) det fortsatte i hele natt (føler jeg iallefall) og idag har jeg brun utflod!! har ikke hatt utflod what so ever hele svangerskapet så jeg er igang :) det har roet seg igjen nå en times tid.. skal til lege om 1 time og da skal hun sjekke meg!

Så spennende AquaGrownup!

Her har det ikke skjedd noenting. Fikk litt lakenskrekk i går og sovnet ikke før etter 0100, men har hatt en forholdsvis rolig og begivenhetsløs natt.

Min egen beregnede termin er 08.11, kanskje det er den jeg bør fokusere på nå..

Har du noen mulighet for å få kontroll?

jeg får lyst til å spandere en kopp bringebærbladte, de starter kynnere nesten hver gang nå. ;)

Lykke til! Dette er jo kjempespennende AquaGrownup :) Jeg regner nesten med at neste gang vi hører fra deg så har du født!

Grynet - du får ha lykke til på modningen i dag. :)

Takk :)

Jeg er jo litt fjern, er redd for at det skal starte men vil jo så gjerne bli ferdig :P

fødestøv til deg lilleludvigogmettoggod :) jeg har stadig kraftigere kynnere hvert 4-5-6-7 minutter, hele dagen!! og det er jaggu ikke noe særlig når det står på!! -også skal vi ha rier som er ennå verre??? gud hjelpe sier jeg bare ;)

på sykehuset var alt fint men hadde da bare 1cm ca.. men de regnet med det ikke var lenge til de så meg igjen :)

fødestøv til deg lilleludvigogmettoggod :) jeg har stadig kraftigere kynnere hvert 4-5-6-7 minutter, hele dagen!! og det er jaggu ikke noe særlig når det står på!! -også skal vi ha rier som er ennå verre??? gud hjelpe sier jeg bare ;)

på sykehuset var alt fint men hadde da bare 1cm ca.. men de regnet med det ikke var lenge til de så meg igjen :)

Du så spennende! Ingen tvil om at du er i gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...