tiffanysande Skrevet 4. november 2012 #1 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Hei! I uke 29-30, så hadde jeg rier som ble stoppet, fikk noe som også kalles bricanyl, har hørt av andre også at disse pillene hemmer musklene i magen sånn at man ikke kjenner noe. Det har skjedd meg, jeg kjenner ingen kynnere lenger, jeg bare ser de kommer, magen strammer seg osv. Men for et par uker siden da jeg var i uke 37, så var det så ofte at det var intervaller på 7min mellomrom og stein hard mage i ca 1 min, sånn holdt det på lenge. Så jeg og samboer dro på en sjekk samme kveld, og det viste seg å være det som er før rier, husker ikke helt hva hun kalte det. Og at intervallene skulle vært på 5 minutter og ikke 7. Hun sjekket innvendig, og da viste det seg at jeg hadde ca 2cm åpning, så hun trodde noe ville skje snart. Men nå er jeg i uke 39, jeg har hatt veldig mensen lignende smerter, tak i korsryggen, og smerter i hele magen, disse smertene er vanskelige å beskrive, men det er ubehagelige vonde. Nå har jeg i tillegg fått løs avføring, noe jeg absolutt ikke er vandt med. Kjenner også masse "dytting" i underlivet. Slimproppen har også begynt å gå, tror den har gått helt også.. Er dette noe som tyder på at åpningen blir større, at noe skjer? Fler som opplever dette? Jeg er førstegangsfødene, og som sagt så kjenner jeg ikke noe kynnere, kun mens lignende og noen tak i ryggen... Noen som opplever andre ting som kan være tegn, litt kjekt å vite. :- ) Endret 4. november 2012 av tiffanysande Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 4. november 2012 #2 Del Skrevet 4. november 2012 høres ut som du er igang med noe ja du kjenner det sikker selv også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/#findComment-144700914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiffanysande Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 4. november 2012 høres ut som du er igang med noe ja du kjenner det sikker selv også Det hadde vært så deilig om det skjedde noe snart! På tross til at jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3, så begynner jeg å bli rimelig utålmodig... huff. Moren min fødte alle sine før termin, med meg var hun 9 dager før, så håper dette er arvelig. :- )) Ja, er bare redd disse smertene ikke er sterke nok til at jeg kjenner de før det plutselig brått skjer noe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/#findComment-144700920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 4. november 2012 #4 Del Skrevet 4. november 2012 høres ut som du er igang med noe ja du kjenner det sikker selv også Det hadde vært så deilig om det skjedde noe snart! På tross til at jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3, så begynner jeg å bli rimelig utålmodig... huff. Moren min fødte alle sine før termin, med meg var hun 9 dager før, så håper dette er arvelig. :- )) Ja, er bare redd disse smertene ikke er sterke nok til at jeg kjenner de før det plutselig brått skjer noe. jeg tror vi kjenner godt når det skal skje, selv om det noen ganger kan gå veldig fort .. tror ikke det er arvelig med å føde før tiden hehe jeg er selv førstegangs og tenker at kroppen gir beskjed Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/#findComment-144700933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiffanysande Skrevet 4. november 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 4. november 2012 høres ut som du er igang med noe ja du kjenner det sikker selv også Det hadde vært så deilig om det skjedde noe snart! På tross til at jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3, så begynner jeg å bli rimelig utålmodig... huff. Moren min fødte alle sine før termin, med meg var hun 9 dager før, så håper dette er arvelig. :- )) Ja, er bare redd disse smertene ikke er sterke nok til at jeg kjenner de før det plutselig brått skjer noe. jeg tror vi kjenner godt når det skal skje, selv om det noen ganger kan gå veldig fort .. tror ikke det er arvelig med å føde før tiden hehe jeg er selv førstegangs og tenker at kroppen gir beskjed Får håpe det, er litt dum å ser på alle slike fødsler, gravid program på TLC, så er mye der som gjør meg litt mer engstelig! He he, når har du termin? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/#findComment-144700948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 4. november 2012 #6 Del Skrevet 4. november 2012 høres ut som du er igang med noe ja du kjenner det sikker selv også Det hadde vært så deilig om det skjedde noe snart! På tross til at jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3, så begynner jeg å bli rimelig utålmodig... huff. Moren min fødte alle sine før termin, med meg var hun 9 dager før, så håper dette er arvelig. :- )) Ja, er bare redd disse smertene ikke er sterke nok til at jeg kjenner de før det plutselig brått skjer noe. jeg tror vi kjenner godt når det skal skje, selv om det noen ganger kan gå veldig fort .. tror ikke det er arvelig med å føde før tiden hehe jeg er selv førstegangs og tenker at kroppen gir beskjed Får håpe det, er litt dum å ser på alle slike fødsler, gravid program på TLC, så er mye der som gjør meg litt mer engstelig! He he, når har du termin? jeg har også sett masse fødselsfilmer og føler meg ferdig med det nå hehe.. må liksom få inn alle varianter av hvordan det kan gå har termin idag jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/#findComment-144700953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiffanysande Skrevet 4. november 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 4. november 2012 høres ut som du er igang med noe ja du kjenner det sikker selv også Det hadde vært så deilig om det skjedde noe snart! På tross til at jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3, så begynner jeg å bli rimelig utålmodig... huff. Moren min fødte alle sine før termin, med meg var hun 9 dager før, så håper dette er arvelig. :- )) Ja, er bare redd disse smertene ikke er sterke nok til at jeg kjenner de før det plutselig brått skjer noe. jeg tror vi kjenner godt når det skal skje, selv om det noen ganger kan gå veldig fort .. tror ikke det er arvelig med å føde før tiden hehe jeg er selv førstegangs og tenker at kroppen gir beskjed Får håpe det, er litt dum å ser på alle slike fødsler, gravid program på TLC, så er mye der som gjør meg litt mer engstelig! He he, når har du termin? jeg har også sett masse fødselsfilmer og føler meg ferdig med det nå hehe.. må liksom få inn alle varianter av hvordan det kan gå har termin idag jeg Er det jeg også har måtte gjort, vil liksom vite alt, være forberedt på alt. Men som de sier så er alle fødsler ulike! Okei, ikke skjedd noe enda? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/#findComment-144700969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 4. november 2012 #8 Del Skrevet 4. november 2012 høres ut som du er igang med noe ja du kjenner det sikker selv også Det hadde vært så deilig om det skjedde noe snart! På tross til at jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3, så begynner jeg å bli rimelig utålmodig... huff. Moren min fødte alle sine før termin, med meg var hun 9 dager før, så håper dette er arvelig. :- )) Ja, er bare redd disse smertene ikke er sterke nok til at jeg kjenner de før det plutselig brått skjer noe. jeg tror vi kjenner godt når det skal skje, selv om det noen ganger kan gå veldig fort .. tror ikke det er arvelig med å føde før tiden hehe jeg er selv førstegangs og tenker at kroppen gir beskjed Får håpe det, er litt dum å ser på alle slike fødsler, gravid program på TLC, så er mye der som gjør meg litt mer engstelig! He he, når har du termin? jeg har også sett masse fødselsfilmer og føler meg ferdig med det nå hehe.. må liksom få inn alle varianter av hvordan det kan gå har termin idag jeg Er det jeg også har måtte gjort, vil liksom vite alt, være forberedt på alt. Men som de sier så er alle fødsler ulike! Okei, ikke skjedd noe enda? nope.. er utrolig spent .. på når og hvordan .. samtidig prøver jeg å ikke stresse, det har ikke noe for seg liksom. skal til legetime imorgen så blir spennende å høre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/#findComment-144700978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiffanysande Skrevet 4. november 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 4. november 2012 høres ut som du er igang med noe ja du kjenner det sikker selv også Det hadde vært så deilig om det skjedde noe snart! På tross til at jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3, så begynner jeg å bli rimelig utålmodig... huff. Moren min fødte alle sine før termin, med meg var hun 9 dager før, så håper dette er arvelig. :- )) Ja, er bare redd disse smertene ikke er sterke nok til at jeg kjenner de før det plutselig brått skjer noe. jeg tror vi kjenner godt når det skal skje, selv om det noen ganger kan gå veldig fort .. tror ikke det er arvelig med å føde før tiden hehe jeg er selv førstegangs og tenker at kroppen gir beskjed Får håpe det, er litt dum å ser på alle slike fødsler, gravid program på TLC, så er mye der som gjør meg litt mer engstelig! He he, når har du termin? jeg har også sett masse fødselsfilmer og føler meg ferdig med det nå hehe.. må liksom få inn alle varianter av hvordan det kan gå har termin idag jeg Er det jeg også har måtte gjort, vil liksom vite alt, være forberedt på alt. Men som de sier så er alle fødsler ulike! Okei, ikke skjedd noe enda? nope.. er utrolig spent .. på når og hvordan .. samtidig prøver jeg å ikke stresse, det har ikke noe for seg liksom. skal til legetime imorgen så blir spennende å høre. Så utrolig kjedelig. Får håpe din lille vil komme i løpet av dagen/natten. Masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/#findComment-144700982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 4. november 2012 #10 Del Skrevet 4. november 2012 høres ut som du er igang med noe ja du kjenner det sikker selv også Det hadde vært så deilig om det skjedde noe snart! På tross til at jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3, så begynner jeg å bli rimelig utålmodig... huff. Moren min fødte alle sine før termin, med meg var hun 9 dager før, så håper dette er arvelig. :- )) Ja, er bare redd disse smertene ikke er sterke nok til at jeg kjenner de før det plutselig brått skjer noe. jeg tror vi kjenner godt når det skal skje, selv om det noen ganger kan gå veldig fort .. tror ikke det er arvelig med å føde før tiden hehe jeg er selv førstegangs og tenker at kroppen gir beskjed Får håpe det, er litt dum å ser på alle slike fødsler, gravid program på TLC, så er mye der som gjør meg litt mer engstelig! He he, når har du termin? jeg har også sett masse fødselsfilmer og føler meg ferdig med det nå hehe.. må liksom få inn alle varianter av hvordan det kan gå har termin idag jeg Er det jeg også har måtte gjort, vil liksom vite alt, være forberedt på alt. Men som de sier så er alle fødsler ulike! Okei, ikke skjedd noe enda? nope.. er utrolig spent .. på når og hvordan .. samtidig prøver jeg å ikke stresse, det har ikke noe for seg liksom. skal til legetime imorgen så blir spennende å høre. Så utrolig kjedelig. Får håpe din lille vil komme i løpet av dagen/natten. Masse lykke til! Lykke til du og Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/#findComment-144701002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiffanysande Skrevet 4. november 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 4. november 2012 høres ut som du er igang med noe ja du kjenner det sikker selv også Det hadde vært så deilig om det skjedde noe snart! På tross til at jeg fant ut at jeg var gravid i uke 3, så begynner jeg å bli rimelig utålmodig... huff. Moren min fødte alle sine før termin, med meg var hun 9 dager før, så håper dette er arvelig. :- )) Ja, er bare redd disse smertene ikke er sterke nok til at jeg kjenner de før det plutselig brått skjer noe. jeg tror vi kjenner godt når det skal skje, selv om det noen ganger kan gå veldig fort .. tror ikke det er arvelig med å føde før tiden hehe jeg er selv førstegangs og tenker at kroppen gir beskjed Får håpe det, er litt dum å ser på alle slike fødsler, gravid program på TLC, så er mye der som gjør meg litt mer engstelig! He he, når har du termin? jeg har også sett masse fødselsfilmer og føler meg ferdig med det nå hehe.. må liksom få inn alle varianter av hvordan det kan gå har termin idag jeg Er det jeg også har måtte gjort, vil liksom vite alt, være forberedt på alt. Men som de sier så er alle fødsler ulike! Okei, ikke skjedd noe enda? nope.. er utrolig spent .. på når og hvordan .. samtidig prøver jeg å ikke stresse, det har ikke noe for seg liksom. skal til legetime imorgen så blir spennende å høre. Så utrolig kjedelig. Får håpe din lille vil komme i løpet av dagen/natten. Masse lykke til! Lykke til du og Takk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143987069-tegn-p%C3%A5-at-noe-skjer/#findComment-144701005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå