Gå til innhold

Tungt allerede og er ikke ferdig med 5.uka engang!

Anbefalte innlegg

Er så utrolig glad og takknemlig for at det er en eller to smårollinger på vei, men er 4+4 i dag og er så trett og sliten at jeg er på gråten til stadighet.

Magen er allerede hard hvor trusekanten starter, og livmora jobber virkelig på spreng! Mest ubehagelig om natta, akkuratt som det er konstant press på magen da.

Merker at tenåringene og mannen får gjennomgå, er veldig vanskelig å holde humøret oppe, og er totalt utslitt etter en dag på jobb!

Fortsetter under...

Gratulerer med den/de i magen :-) jeg har det som deg, jeg er 6+6 og er elendig, grinete og sur, kan begynne å gråte av ingenting, ligger rett ut etter jobb, alt er et ork, ligger med kraftige menssmerter om natten, jeg ligger nesten bare på magen om natten, (noe jeg forøvrig tror blir et problem om noen mnd :-P ) har hjulpet på smertene mine og ha en pute under lysken. Da får da ikke vondt :) i tillegg har jeg leddgikt, så blir jo ekstra sliten, og har en fysisk krevende jobb. Hvordan skal dette gå? :-) hehe. Lykke til videre!

Hehe, lover ikke bra ;)

Jeg pleier også å sove på magen, men nå er den så øm at det går ikke, blir bare kvalm av det :(

Tenker allerede på jul, bursdagsfeieingene til tenåringene og ikke minst det at vi skal ha konfirmasjon i mai :(

Jobber selv i barnehage på stor avdeling, så blir mye bevegelse i løpet av en dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...