Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt henvist til smedstadgynekologene for videre utredning. Mannen har svært dårlig sødkvalitet(under 5 mill/ml), så regner med vi blir henvist rett til riksen for icsi. Timen hos gynekologen er imidlertid først 9. januar... synes det var lenge å vente, for deretter og vente på svarresultater mm før vi blir henvist til riksen. Noen som kan anbefale en bra privat gynekolog i oslo med kort ventetid??

Venting er altså ikke min største styrke, skulle helst startet med prøverør i går jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sædkvalitet skulle det selvsagt stå..

Skrevet (endret)

vi brukte Linda Johansen som er gyn hos Oslo Citylegesenter, godt fornøyd med henne! pluss at vi fikk time på dagen og sendt avgårde søknaden innen 14 dager ( prøveres. tar jo min 14 dager via Furst)

koster 2600kr totalt- vel verd penga ellers hadde jeg vært for gammel for inntaksreglene til Riksen.. men du må nok smøre deg med tålmodighet - vi sendte inn søk i feb 2012 og får ikke icsi før jan 2013 tidligst.. (men det kunne ha startet i sept men så kom jo ombyggingen av Riksens lab...)

Hvis jeg hadde vært smartere hadde jeg tatt omveien til Sykehuset i Telemark, de har jo bare 2 mnd ventetid på icsi- Riksen har min. 25uker... men det fant jeg ut i mars og da var jeg fylt 39 og da får man ikke bytte sykehus.

Endret av ollie73
Skrevet

Takk for svar! Da skal jeg jammen bruke penger på å gå privat:-)

Kjedelig å måtte vente så lenge, iallefall stressende i ditt tilfelle når man også har aldershensyn.

25 uker?? Er det virkelig sant? Skjønner hvorfor mange går privat, men det er ikke et alternativ for oss dessverre.

Skrevet

Eventuelt, kan dere gå til Dr. Ken Purvis, han utreder mannens infertilitet. Et annet sted er Volvat.

Skrevet

Takk for tips:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...