Gå til innhold

Hvor mange her har EL-slim hver gang?

Anbefalte innlegg

Må bare lage meg en slags statistikk, hehe... Jeg hadde nemlig mye EL-slim etter den lille blødningen like etter p-pilleslutt. Nå sist syklus la jeg derimot ikke merke til noe slim i det hele tatt! Men mensen kom som normalt da, riktignok etter en uke med slimete utflod av varierende farge og konsistens. Var sikker på det var festeblødning, men har nå hatt skikkelig mens denne uka.

Fortsetter under...

Varierer! Ene syklusen hadde jeg el-slim i 5 dager! Fikk mensen 14 dager etter, så stemmer nok at egget slipper når el slim stopper.

Syklusen etter hadde jeg en eller to dager med litt el slim.

Men det er såpass lite, at hvis vi har sex gjevnlig er det vanskelig å si, for det kan like godt være sæd som kommer ut.

Annonse

Det varierer litt her, noen ganger er det veldig tydelig, andre ganger er det bare litt og veldig kortvarig, og andre ganger har jeg ikke merket det. Regner med jeg har det hver gang, bare at jeg har ikke sjekket ofte nok og ikke merket det.

Men man merker jo som regel at EL er på vei. Noen dager med minimal uflod etter mensen, deretter "tørr" utflod, deretter kremete/hvit/melkete, deretter våt/rikelig, deretter EL-slim. Regelen er at utfloden blir våtere og våtere frem mot EL, og etter EL vil man se litt kremete/hvit utflod før den tørker opp igjen.

Jeg temper i tillegg, så jeg ser veldig tydelig når jeg har EL, og de gangene jeg ikke har merket EL-slim har jeg merket at mengden utflod øker og blir våtere, deretter viser tempen at jeg har EL, og etter det forandrer utfloden seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...