Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De siste ukene har det blitt mer og mer vanlig at Odin våkner og gråter på morgenene. Vil ikke ha trøst, bare vrir seg ut av armene våre og stiller seg i et hjørne og gråter. Tar alt fra 5-20 min før han roer seg, men han virker generelt langt mer sensibel for tida. Han er godt inne i halvannetårstrassen med opptil flere raserianfall på dagtid, kan det ha noe med saken å gjøre? Han er lett å legge og sover natta gjennom. Tenkte å begynne med nattlampe.

Edit: han har siste mnd vært småforkjølet og hatt litt dårligere matlyst, vet ikke om det i tillegg kan virke inn? Skal ta ham en tur til legen denne uka hvertfall, for å utelukke om det er noe bakterielt.

Endret av Madolyn&Muffin

Fortsetter under...

Uffda, stakkars Odin gullet:/ Håper det går fort over, mamma og pappa hjerter blir så lei seg når det er slike ting som skjer. Og særlig når de liksom ikke vil ha trøst eller.....klem

Kanskje han drøymer? Har ei på fire som ofte våkner tiiidleg og gret. (og babler) Vi må ofte vekke henne skikkeleg og då sovner ho oftast til igjen.

Ja det virker som om han drømmer, men det er ikke natteskrekk hvertfall. Det har vi opplevd 3 ganger med ham og det var langt mer intenst og lett å kjenne igjen. Hmm...

Uffda, stakkars Odin gullet:/ Håper det går fort over, mamma og pappa hjerter blir så lei seg når det er slike ting som skjer. Og særlig når de liksom ikke vil ha trøst eller.....klem

Næææh Tirilgirl!! Trudde du hadde forsvunnet med gamle forumet jeg, så herlig å høre fra deg igjen! Ja det er ikke noe moro med fortvila gutt. Men heligvis aksepterer han kos og trøst etterhvert, og far og sønn koser masse i senga på morgenen før de står opp. Og nå har vi hatt flere morgener på rad igjen hvor han bare skriker til og roer seg selv, så det er nok bare en fase.. Som det meste annet :)

Endret av Madolyn&Muffin

Ikke helt utsovet eller våkner i en drøm? Jenta mi kan være sutrete når hun våkner innimellom, hun trenger litt tid på seg. Da avleder jeg med å snakke om "åh, skal vi mate hunden", "har du sett så fin himmel, masse stjerner" osv osv. Funker bra her :)

Annonse

Ikke helt utsovet eller våkner i en drøm? Jenta mi kan være sutrete når hun våkner innimellom, hun trenger litt tid på seg. Da avleder jeg med å snakke om "åh, skal vi mate hunden", "har du sett så fin himmel, masse stjerner" osv osv. Funker bra her :)

Her er ikke snuppa uthvilt om hun starter dagen med et hyl. Jeg slenger hun over til meg, og det tar ikke lange tiden før hun snorker igjen :)

Dere har begge rett, for Muffin er absolutt ikke utsovet når han våkner med et skrik. Men det er ofte vanskelig å få ham til å sovne igjen :( Det er ikke slik at han våkner så tidlig altså, ofte er klokka både 06 og 0630 når han våkner med et skrik. Men han er bare så mye blidere om han sover helt til kl 07 <3 Vi tar ham alltid over i vår seng når han våkner og gråter sårt, og av og til klarer jeg å få ham til å sovne igjen ved å sette ham skrevs over meg mens jeg sitter inntil veggen i senga. Deilig å høre pusten og kjenne myke kinnet til lillegutt <3 Vil liksom ikke avlede ham med nattehimmel eller andre spennende ting da, for vi vil jo helst at han skal sovne igjen og ikke våkne enda mer.. Hehe..

Her er ikke snuppa uthvilt om hun starter dagen med et hyl. Jeg slenger hun over til meg, og det tar ikke lange tiden før hun snorker igjen :)

Dere har begge rett, for Muffin er absolutt ikke utsovet når han våkner med et skrik. Men det er ofte vanskelig å få ham til å sovne igjen :( Det er ikke slik at han våkner så tidlig altså, ofte er klokka både 06 og 0630 når han våkner med et skrik. Men han er bare så mye blidere om han sover helt til kl 07 <3 Vi tar ham alltid over i vår seng når han våkner og gråter sårt, og av og til klarer jeg å få ham til å sovne igjen ved å sette ham skrevs over meg mens jeg sitter inntil veggen i senga. Deilig å høre pusten og kjenne myke kinnet til lillegutt <3 Vil liksom ikke avlede ham med nattehimmel eller andre spennende ting da, for vi vil jo helst at han skal sovne igjen og ikke våkne enda mer.. Hehe..

Hehe, ja det er skikkelig deilig å få seg en halvtime til på puten, så det skjønner jeg godt ;)

Hvis hun ikke slutter å grine tar jeg på lyset, og da går det veldig fort over også er hun blid som en sol helt til hun blir levert i bhg <3 hehe..

Jeg må si at jeg nyter når hun er syk, ikke bare for all kosen (les: klenging), men óg fordi hun får sove med meg. Det er som du sier; deilig å høre den tunge pusten (og snorkingen) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...