Gå til innhold

Hvor kan jeg lage kalender med egne bilder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før lagde jeg hos snapfish men nå skal den butikken legges ned :-( så nå har jeg prøvd vistaprint og er fornøyd ;-) det jeg liker best ved de to er at man kan ha opptil 6 bilder hver måndte, det kan man ikke hos de andre. Hos fotoknudsen kan man ha 3 bilder hver måndte, fornøyde med dem å men synes den er litt vanskeligere å lage/bruke + at det er nesten dobbelt så dyrt der så da holder jeg en knapp på vistaprint :-) veldig kkekt å kunne ha flere bilder på en måndte når man har flere barn og flere bilder man vil bruke. Vanskelig å få fine bilder hvor alle ser ok ut på et bilde hehe

Gjest peacock

Før lagde jeg hos snapfish men nå skal den butikken legges ned :-( så nå har jeg prøvd vistaprint og er fornøyd ;-) det jeg liker best ved de to er at man kan ha opptil 6 bilder hver måndte, det kan man ikke hos de andre. Hos fotoknudsen kan man ha 3 bilder hver måndte, fornøyde med dem å men synes den er litt vanskeligere å lage/bruke + at det er nesten dobbelt så dyrt der så da holder jeg en knapp på vistaprint :-) veldig kkekt å kunne ha flere bilder på en måndte når man har flere barn og flere bilder man vil bruke. Vanskelig å få fine bilder hvor alle ser ok ut på et bilde hehe

Har du prøvd fotobøker fra vistaprint også? Tenkte jeg ville lage noen fotobøker til jul :)

(Beklager å kuppe tråden, mammailykkerus! Hvordan går det forresten med dere?)

Hehe ja jeg har vel prøvd de fleste, har lagd slike kalendere de siste 6-7 åra, vistaprint er vinneren her nå av den enkle grunn at de kan ha 6 bilder per måndte og at de er billige. Har bestilt der før å har vært fornøyd, nå betalte jeg 550 kr for 5 kalendere med frakt, ifjor måtte jeg betale over 1100 kr for 5 kalendere hos fotoknudsen ..De var fine de å men det er jo tross alt dobbelt så dyrt. . Har vært fornøyd med allfoto men der kan man kun ha et bilde per måndte og snapfish også men nå er jo sistnevnte historie noe jeg synes er synd. Så her blir det kun vistaprint framover, collage kalender heter de med flere bilder ;-) kalenderen blir mye finere med flere bilder synes jeg, å når man skal ha bilder av 3 barn så er collage kalender et must for meg nesten rar ikke flere har det ? ;-)

Endret av Lene~mor til tre

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...