Saftsuse 84 Skrevet 4. november 2012 #1 Skrevet 4. november 2012 Jeg har nå om og om igjen testet ut en rekke farger på jotun fargevelger. I utgangspunktet var det rosa d skulle males i, men med nærmere ettertanke tror jeg vi lander på lilla. Men d er jo hundrevis av forskjellige nyanser av lilla, og jeg har virkelig ikke en anelse av hva jeg bør velge. Noen som kan tipse meg om fin lillafarge? Jeg ønsker ikke knallfarge, men en fin, litt nøytral, lun farge. Rommet er ganske lite og har et stort vindu, så det er masse lys der. Håper noen kan tipse meg om en fin farge
Kari K. med to søte små Skrevet 4. november 2012 #2 Skrevet 4. november 2012 Lys og mørk augergine er veldig fine farger syns jeg. Vi har lys augerine på soverommet vårt. Den er litt grålilla. Vi har også fargen på et annet sted i huset, men da i en helt matt utgave. Syns lys augergine i en helt matt utgave ble det fineste resultatet. Fargen er litt grålilla, så det er utrolig lekkert til grått.
Saftsuse 84 Skrevet 4. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2012 jeg tror kanskje denne blir for mørk, på fargevelgeren ser den iallefall veldig mørk ut.
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Mørk aubergine er nok litt mørk hvis man skal male hele rommet med de , men lys aubergine er vel ikke så mørk? Jeg elsker disse fargene! Har malt lekekjøkkenet, en krakk og knotter på kommoden i mørk, og senga skal få samme farge
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 4. november 2012 #5 Skrevet 4. november 2012 Ellers er sukkertopp fin, den passer også til aubergine. Tror det er det den heter. Litt sånn grårosalilla. Den er hvertfall lys!
NoraLill82 Skrevet 5. november 2012 #6 Skrevet 5. november 2012 Vi har syrin på barnerommet, det ble veldig fint! Trodde lys syrin skulle passe bedre, men den ble altså veldig lys! Det er et lite rom med skråtak og vindu mot nord, så helt passe med lys inn. Har du et sør/vestvendt vindu i rommet du skal male ville jeg i hvertfall ha gått for syrin fremfor den lyse utgaven
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 5. november 2012 #7 Skrevet 5. november 2012 Syrin har vi faktisk også som innslag sammen med aubergine, sukkertopp og støvblå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå