Gå til innhold

Reise alene med barn til Spania?

Anbefalte innlegg

Min datter (6 år) og jeg tenker å reise til Spania. Fant 2 reiser. Reise 1 ) en uke med halvpensjon (frokost/middag) transfer/fly/leilighet på Rauma solsenter 13 tusen. Syntes det var dyrt. Men veldig trygt og godt for oss.

Så reise 2 :;

Et helsesenter det å,hotell og fly for oss ink all mat og transfer ..8200 kr..Men der er det ikke norske folk som jobber. Ønsker den tryggheten ,da j ikke er noe sp flink til å snakke eng.

Det er ca 10 min med taxi fra sted 1 til sted 2.

Sier seg jo selv at reise 2,lønner seg økonmisk.Men j tenker på tryggheten i et fremmed land. Det blir sikkert fort kjedlig når man ikke kan språket og kan være problem med å finne på ting kansje?Hva ville dere ha gjørt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143986974-reise-alene-med-barn-til-spania/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest peacock

I Spania er de for det første veldig vant med turister, så ville ikke bekymret meg for språket. For det andre er de veldig glade i barn! Vi var der med en baby og var ikke noe problem å ha han med noe sted og alle skulle prate med ham.... Absolutt et perfekt reisemål med barn - blir sikkert en nydelig ferie tenker jeg :)

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...