Gå til innhold

Ville dere dratt på en sjekk om det fortsetter slik?

Anbefalte innlegg

Er rart at en kan bli så i tvil selv om jeg har gjort dette fem ganger før.

Men våknet kl 04 med mye kynnere jeg kjente godt. Det er ikke regelmessige, og heller ikke veldig vonde.

Men baby flyr rundt inni der og finner ikke leie.

Jeg er da mest nervøs for at babyen ligger på tvers (som mange nå sikkert har hørt nok om). Og gjør hxn det blir det jo KS.

Iom eg sliter med fødselsangst tenker jeg da at jeg jo helst vil inn på en sjekk, for ligger baby på tvers vil jeg ikke ha mange timer med vondt her hjemme for så å bare ende i KS likevel...

Hva ville dere gjort?

Fortsetter under...

Høres ut som at det kun er vanlige kynnere, men det er noe mer enn det asså. Har har mye som skjer der siden akupunktur på fredag. Det er ikke bare vanlige øvelser magen tar. Det er en prosess som er i starten.

Høres ut som at det kun er vanlige kynnere, men det er noe mer enn det asså. Har har mye som skjer der siden akupunktur på fredag. Det er ikke bare vanlige øvelser magen tar. Det er en prosess som er i starten.

Ring og be om sjekk? Bedre å få roet mammahjertet sitt på morgenkvisten :)

Lykke til!

Det er ikke sikkert baby er i tverrleie lenger. Hxn lå på tvers for 5 dager siden. Og jeg føler hxn har tumlet mye siden. Men i går kveld hikket hxn på min venstre side igjen.

Endret av Turtelduen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...